BEZPIECZNIEJSZY NIŻ KIEDYKOLWIEK
NOWY FUSO CANTER
FUSO eCANTER.
Przenosi logistykę w przyszłość.
CANTER.
Przygotowany na prawie każde wyzwanie, gdy tylko zajdzie potrzeba.

CANTER. PRZYGOTOWANY NA PRAWIE KAŻDE WYZWANIE, GDY TYLKO ZAJDZIE POTRZEBA.

Do codziennej pracy w środowisku miejskim potrzebujesz czegoś więcej niż lekkiej ciężarówki. Potrzebujesz specjalisty. Albo nawet całego zespołu specjalistów. Zespołu, który Cię odciąży – zarówno przy najcięższych pracach, jak i podczas jazdy. Zespołu, z którym dotrzesz dalej – nawet gdy zrobi się ciasno. Albo gdy pozornie nie da się dalej wjechać. Zespołu, na którym możesz polegać. Nie tylko dzisiaj, ale również w przyszłości.

 

FUSO Canter das Arbeitskraftwerk mit optimaler Nutzlast
OPTYMALNA ŁADOWNOŚĆ

Siła robocza
Odciąży Cię. We wszystkich trudnych pracach.

Sześć ton nośności podwozia to konkretna deklaracja. I żaden problem dla Cantera 8,55 t, któremu depcze po piętach model Canter 7,49 t o nośności podwozia 5 t. Oba modele są przy tym niezwykle zwrotne, ponieważ są lżejsze od konkurencji. Jednak duża nośność to niejedyna zaleta, jaką oferuje Canter: Jego niskie wejście do kabiny znakomicie ułatwia częste wsiadanie i wysiadanie. Nowa, montowana standardowo, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 umożliwia szybką zmianę biegów bez strat mocy. Liczne możliwe warianty zabudowy oznaczają natomiast nadzwyczajną elastyczność. A jeśli nie wystarcza Ci nawet 6 t nośności podwozia, możesz dołączyć do Cantera przyczepę o masie nieprzekraczającej 3,5 t. Następne zadanie jest zawsze najtrudniejsze? Nie dla Cantera.
FUSO Canter der Stadteroberer mit unschlagbarer Wendigkeit
NIEZRÓWNANA ZWROTNOŚĆ

Zdobywca miasta
Z nim dojedziesz dalej. Nawet tam, gdzie jest ciasno

Jeśli prowadzisz zakład rzemieślniczy lub dostarczasz towary i regularnie operujesz w centrach miast, Canter 3,5 t będzie dla Ciebie optymalnym wyborem. Dzięki najmniejszej średnicy zawracania w swojej klasie i szerokości kabiny wynoszącej 1,70 m lub 2 m dotrzesz nim także tam, gdzie inni nie mogliby wjechać. Nie musisz jednak przy tym rezygnować z komfortu jazdy: kabiny są przestronne, a niezależne zawieszenie kół zapewnia równie przyjemne co dynamiczne wrażenia z jazdy. Przekonasz się, że Canterem jeździ się równie łatwo jak autem osobowym. Największa możliwa długość zabudowy w całym segmencie sprawia, że Canter 3,5 t oferuje wiele możliwości realizacji zindywidualizowanych zabudów. Miasto czeka? Canter jest gotowy.
FUSO Canter der Alleskönner mit funktionaler Variabilität
FUNKCJONALNA RÓŻNORODNOŚĆ

Uniwersalny specjalista
Gotowy na wszystko. Wszędzie, gdzie zachodzi potrzeba.

Śnieg i lód? Wymagający teren? Żaden problem – dzięki doskonałej trakcji Canter 4×4 zawsze pozostaje w kontakcie z podłożem. Zarówno w zimowym utrzymaniu dróg czy w mieście, jak i na drogach o dużym nachyleniu. To zasługa dołączanego napędu na wszystkie koła. Również koszty eksploatacji są przyjemnie przystępne: Dzięki wysokowydajnemu silnikowi o pojemności 3,0 l Canter 6,5 t jeździ nadzwyczaj oszczędnie, spełniając nową normę emisji spalin Euro VI. A ponieważ w służbach publicznych oraz w ogrodnictwie o każdej porze roku do wykonania są inne zadania, Canter jest gotowy na wszystko. Jego wytrzymała rama drabinowa zapewnia wszechstronne możliwości zabudowy i wysoką ładowność. Rzuć mu wyzwanie.
FUSO Canter mit innovativer Wirtschaftlichkeit
INNOWACYJNA EKONOMICZNOŚĆ

Wszystkie trzy wersje silnikowe modelu Canter spełniają wymogi normy spalinowej Euro VI i są przy tym niezwykle oszczędne. Pakiet ECOFFICENCY – obecnie w standardzie – zapewnia najwyższy poziom ochrony środowiska oraz największą wydajność. Uwzględniliśmy nie tylko oszczędności, które może przynieść zastosowanie Cantera – najważniejszy był całkowity koszt eksploatacji (Total Cost of Ownership). Dlatego oferujemy indywidualną ofertę serwisową, aby móc zapewnić możliwe najkorzystniejsze finansowanie oraz koszty eksploatacji.

FUSO – INTEGRALNA CZĘŚĆ DAIMLER TRUCKS

FUSO to więcej niż globalny gracz. FUSO to światowa marka. Firma utworzona w 1932 roku w Japonii jest dziś jednym z największych producentów pojazdów użytkowych w Azji, posiadającym swoje oddziały w ponad 170 krajach na pięciu kontynentach i oferującym pełny asortyment produktów do wszelkich zastosowań. 

 

Będąc integralną częścią Daimler Trucks, pozwala klientom, decydującym się na zakup Cantera, czerpać korzyści nie tylko z kilkudziesięcioletniego doświadczenia obu marek w zakresie produkcji pojazdów użytkowych, lecz także przede wszystkim z dostępności sieci usług sprzedażowych, serwisowych i obsługi klienta firmy Daimler. Najbliższy dealer FUSO lub Mercedes-Benz chętnie doradzi.

 

FUSO eCANTER

Cichy i bezemisyjny w otoczeniu lokalnym. Przenosi logistykę w przyszłość.

 

Urbanizacja jest dziś ważnym trendem globalnym: Następuje gwałtowny rozwój miast w metropolie, które muszą mierzyć się z wyzwaniami, takimi jak obciążenie hałasem, emisje spalin etc.. Kolejną konsekwencją rozwoju miast jest ogromny popyt na towary. Mówiąc krótko: Samochody ciężarowe są i pozostaną niezbędną podporą społeczeństwa. Nie możemy tego zmienić, ale możemy zdecydować, jaki mają napęd. 

 

FUSO eCanter jest pierwszą w pełni elektryczną ciężarówką przeznaczoną do produkcji małoseryjnej – zaprojektowaną specjalnie do miejskiego transportu dystrybucyjnego na etapie końcowym.

 

Jako pojazd klasy wagowej 7,49 t ma zasięg powyżej 100 km, moc 129 kW i nośność podwozia wyn. 4,15 t. Począwszy od roku 2018 podczas eksploatacji tego pojazdu w Europie eCanter przejechał do tej pory ponad 2 miliony kilometrów bez lokalnej emisji spalin, pracując dla naszych klientów.