Vier weiße FUSO Canter in der Stadt

CANTER. DO (PRAWIE) KAŻDEGO ZADANIA.

W miejskim transporcie dystrybucyjnym potrzebna jest czasem więcej niż zwykła ciężarówka, ponieważ wyzwania są przeróżne: Dostawa towarów przez wąskie, gęsto obstawione parkującymi samochodami ulice. Kilkutonowy ładunek do przewiezienia. Zadania transportowe w trudnym terenie. Albo szczególnie niskoemisyjna jazda w strefach ekologicznych. 

 

Canter stawia czoła wyzwaniom i wykonuje prawie każde zadanie. 

 

Pięć klas wagowych: 3,5 t, 6 t, 6,5 t, 7,5 t, 8,55 t 

Trzy warianty kabiny kierowcy: standardowa, komfortowa lub podwójna

Trzy silniki: 135 KM, 150 KM, 175 KM

Sześć rozstawów osi: 2 500 mm, 2 800 mm, 3 400 mm, 3 850 mm, 4 300 mm, 4 750 mm

 

 



Swojego Cantera możesz wybrać spośród pięciu klas tonażowych: 3,5 t, 6,0 t, 6,5 t, 7,49 t oraz 8,55 t.





Czy to z pojedynczą kabiną Comfort, podwójną kabiną Comfort o szerokości 2 m albo standardową kabiną pojedynczą o szerokości 1,7 m – Canter dopasowuje się do Twoich potrzeb. Zapewniają to dobrze przemyślana koncepcja kabiny kierowcy, ergonomicznie rozmieszczone elementy obsługi oraz izolowana akustycznie kabina kierowcy. Wnętrze przekonuje dużą ilością miejsca dla trzech, a w przypadku kabiny podwójnej nawet dla siedmiu osób. Ergonomiczne fotele Isringhausen zapewniają bezpieczne trzymanie i komfort na dłuższych trasach. Opcjonalnie dostępny jest amortyzowany fotel kierowcy. Dla zapewnienia optymalnej klimatyzacji można wybrać klimatyzację automatyczną albo ręczną.




Silnik, wyposażony w najnowocześniejszą technologię Common Rail i turbosprężarkę o zmiennej geometrii turbiny, już przy niskich obrotach osiąga wysoki moment obrotowy. Do tego dochodzą: nowoczesny, spełniający normę Euro VI układ oczyszczania spalin, standardowa funkcja Start/Stop, a także nowy system diagnostyki pokładowej (On-Board) oraz nowy, wysokociśnieniowy układ wtrysku paliwa. Wszystkie warianty silnikowe są wyposażone w zamknięty, bezobsługowy filtr cząstek stałych, regenerujący się automatycznie. Dodatkowo stosowana jest technologia BlueTec® 6.
Wszystkie warianty silnikowe są wyposażone w zamknięty, bezobsługowy filtr cząstek stałych, regenerujący się automatycznie. Dodatkowo stosowana jest technologia BlueTec® 6.

Dostępne są następujące klasy mocy:
  • Silnik o mocy 96 kW (130 KM) to dobra konstrukcja bazowa dla Twojej firmy.
  • Silnik o mocy 110 kW (150 KM) łączy ekonomiczność z dynamiką i łatwością wchodzenia na obroty..
  • Silnik o mocy 129 kW (175 KM) to wysokosprawna jednostka, której moc predestynuje Cantera do najambitniejszych zadań.





Można wybierać pomiędzy ręczną skrzynią biegów a ulegającą minimalnemu zużyciu i bezobsługową dwusprzęgłową skrzynią biegów DUONIC® 2.0, która jest wyposażona seryjnie w tryb ECO oraz wspomaganie ruszania na wzniesieniu. Podczas gdy DUONIC® 2.0 zawsze wybiera właściwy bieg dla jak najmniejszego zużycia paliwa, tryb Eco pozwala na dalszą redukcję spalania dzięki odpowiednio wczesnej zmianie biegów. Jednocześnie asystent ruszania na wzniesieniu wspomaga kierowcę podczas ruszania pod górę z dużym obciążeniem.




Zoptymalizowane pod kątem masy podwozie Cantera i stabilna koncepcja ramy drabinowej zapewniają nośność podwozia do 6 t oraz różnorodność zabudowy.
Opcjonalne złącze 24 V oraz różne dostępne fabrycznie przystawki odbioru mocy do napędzania pomp hydraulicznych czy kompresorów sprawiają, że Canter jest odpowiedni do prawie każdego zastosowania.
W trudnym, wymagającym terenie napęd na wszystkie koła zapewnia bezproblemową jazdę z doskonałą trakcją. Jednoczesny napęd na oś przednią i tylną zapewnia doskonałą trakcję na wszystkich kołach. Napęd na wszystkie koła jest dołączany i odłączany, dzięki czemu system jest bardzo elastyczny i wydajny. Jeszcze lepszą trakcję zapewnia samoblokujący mechanizm różnicowy w połączeniu z dołączaną przekładnią redukcyjną. Hamulce bębnowe z przodu oraz z tyłu równomiernie wyhamowują pojazd przy wsparciu systemu ABS z elektronicznym rozdzielaczem siły hamowania.




Skrzynia ładunkowa czy wywrotka – zabudowy włoskiego producenta Scattolini to idealne uzupełnienie wszystkich Canterów w klasach tonażowych od 3,5 t do 7,5 t. Zabudowy są dostępne fabrycznie i w różnych wersjach. Korzyść: duża różnorodność produktów i szybka dostępność kompletnych pojazdów. Oprócz Scattolini dostępne są też zabudowy innych producentów.