W przypadku dystrybucji miejskiej czasami potrzeba więcej niż jednego samochodu ciężarowego - ponieważ istnieje wiele różnych wyzwań: trasy dostaw przez wąskie ulice pełne zaparkowanych samochodów, ciężkie ładunki, rozmieszczenie w trudnym terenie terenowym lub do szczególnie niskoemisyjnej jazdy w strefach zielonych.
W 2021 roku Canter jest bezpieczniejszy niż kiedykolwiek wcześniej - Nowy model Cantera posiada przyciągającą wzrok przeprojektowaną kabinę, a także udoskonalenia w zakresie bezpieczeństwa i komfortu.
Jest on już dostępny w sieci sprzedaży detalicznej FUSO w całej Europie.
![]() |
||
JAPOŃSKIE KORZENIE SPOTYKAJĄ SIĘ Z NOWOCZESNĄ MIEJSKOŚCIĄ.Projektując nowego Cantera, nasi projektanci zwracają szczególną uwagę na interakcję pomiędzy pojazdem a miastem - jego kontekstem. Pierwsze wrażenie ma znaczenie: chcemy osiągnąć harmonię między zwinnością a stabilnością; chodzi o precyzję, a każdy szczegół jest dokładnie przemyślany. |
||
![]() |
||
Sideguard Assist już dostępny Wzmocnione tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd • Autolight teraz zintegrowany • Reflektory LED • Zaawansowany system ostrzegania • Przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa |
||
![]() |
||
BARDZIEJ KOMFORTOWE. ABY UŁATWIĆ CI DZIEŃ.• Niski poziom hałasu we wnętrzu • Bezstopniowa regulacja kierownicy • Komfortowy fotel kierowcy Isringhausen®. • Przestronna, komfortowa kabina • Niska wysokość wejścia i łatwy dostęp do kabiny poprzecznej • Funkcja automatycznego oświetlenia • Klimatyzacja automatyczna / pełna • Większa pojemność zbiornika AdBlue |
Dzięki najmniejszemu promieniowi skrętu w swojej klasie, dużej ładowności i wszechstronności, FUSO Canter od dziesięcioleci jest międzynarodowym bestsellerem wśród lekkich samochodów ciężarowych.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 1963 roku, na całym świecie wyprodukowano ponad 4,5 miliona FUSO Canter. Podobnie jak jego poprzednik, nowy FUSO Canter jest dostępny w pięciu klasach wagowych (od 3,5 t do 8,55 t), z sześcioma rozstawami osi (od 2 500 mm do 4 750 mm), trzema mocnymi silnikami (od 130 do 175 KM) i trzema wariantami kabiny (standardowa (1,7 m szerokości), komfortowa (2,0 m) i z podwójną kabiną (2,0 m)).
Nowością jest to, że FUSO oferuje teraz Cantera 3,5 t z kabiną S na wszystkich rynkach z kierownicą po prawej stronie, a dzięki nowemu rozstawowi osi wynoszącemu 3,400 mm dla modeli 3S, poprawiono przyjazność dla nadwozia.
Dzięki nowo opracowanemu, kompaktowemu układowi wydechowemu nowy FUSO Canter spełnia również normę emisji spalin EURO VI - STEP E.