Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • OSTATNIA MILA. POSTNL ROZSZERZA WOLNĄ OD EMISJI SPALIN LOGISTYKĘ MIEJSKĄ DZIĘKI FUSO eCANTER.

DZIĘKI W PEŁNI ELEKTRYCZNEMU FUSO eCANTER, POSTNL REALIZUJE IDEALNĄ WERSJĘ TRANSPORTU DYSTRYBUCYJNEGO W MIEŚCIE – LOKALNIE BEZ EMISJI I CICHO.

Ideą inicjatywy Stadslogistiek jest uczynienie ruchu dostawczego w holenderskich miastach bardziej inteligentnym i zrównoważonym dzięki praktycznemu rozwiązaniu. Koncepcja, którą PostNL wdraża obecnie ze swoimi partnerami m.in. w Hadze i Maastricht, jest w gruncie rzeczy dość prosta: poszczególne transporty dystrybucyjne do centrów miast są łączone w sposób ukierunkowany, a następnie obsługiwane przez ciężarówkę o napędzie wyłącznie elektrycznym.

DLA MIESZKAŃCÓW MIASTA OZNACZA TO W ZASADZIE MNIEJSZY RUCH I MNIEJSZĄ EMISJĘ ZANIECZYSZCZEŃ I HAŁASU, CO MOŻNA UTOŻSAMIAĆ Z PODNIESIENIEM JAKOŚCI ŻYCIA.

BEZEMISYJNY FUSO eCANTER PRZEJMUJE DOSTAWY DO CENTRUM MIASTA

Klientami Stadslogistiek są firmy zlokalizowane w centrum miasta, gdzie każdego dnia podjeżdża kilka różnych pojazdów dostawczych. Tu właśnie pojawia się koncepcja PostNL. Partnerami inicjatywy są lokalne firmy spedycyjne posiadające powierzchnie logistyczne lub magazyny dogodnie zlokalizowane na obrzeżach miasta. Powstały tam tak zwane Green City Hubs jako nowy centralny adres dostaw dla wszystkich dostawców. Zamiast jeździć bezpośrednio do klientów w mieście, teraz dostarczają tam towar.

Dzięki temu zmniejsza się liczba pojazdów pokonujących ostatnią milę w centrach miast. Dla mieszkańców miasta oznacza to w zasadzie mniejszy ruch i mniejszą emisję zanieczyszczeń i hałasu, co można utożsamiać z podniesieniem jakości życia. Aby jeszcze bardziej wzmocnić efekt zrównoważonego rozwoju, PostNL wykorzystuje do dostaw sześć lokalnie bezemisyjnych FUSO eCanterów.

Typowe towary transportowe obejmują powszechne materiały eksploatacyjne, takie jak papier do drukarek, zapasy kawy lub artykuły sanitarne dla klientów takich jak sprzedawcy detaliczni, urzędy miast, władze publiczne lub biura ubezpieczeniowe. Wszystkie towary, które trafiają pod ten sam adres, do tego samego klienta, są ponownie zbierane przez Stadslogistiek i pakowane razem na paletach lub w wózkach. Stąd ładunek przejmują pojazdy FUSO eCanter.

FUSO eCANTER ŁĄCZY ŁADOWNOŚĆ I ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Całkowicie elektryczne lekkie samochody ciężarowe oferują przekonujące połączenie lokalnie bezemisyjnego transportu i dużej ładowności. Przy dopuszczalnej masie całkowitej 7,49 tony, eCanter może przyjmować ładunki o masie do 3,5 tony. Wyposażone są one w solidną zabudowę skrzyniową z praktycznym podnośnikiem, który pozwala kierowcom na bezproblemowy rozładunek niemal w każdym miejscu.

Dzięki średnicy zawracania wynoszącej zaledwie 13,8 metra (skręt koła 12 metrów) eCanter jest idealny do stosowania w ruchliwych centrach miast o ograniczonym natężeniu ruchu, a jego zasięg wynoszący 100 kilometrów bezpiecznie pokrywa potrzeby Stadslogistiek w zakresie transportu dystrybucyjnego w miastach. Wieczorem eCantery wracają do swoich Green City Hubs, gdzie przez noc ładują energię elektryczną i rano rozpoczynają swoją rundę ponownie z nowymi towarami.

 

eCANTER PRZEKONUJE KLIENTÓW NA CAŁYM ŚWIECIE

Pojazdy FUSO eCanter w służbie PostNL to sześć z łącznej liczby 18 eCanterów dostarczonych obecnie do Holandii. Oprócz Holendrów, także irlandzka firma pocztowa An Post oraz Deutsche Post DHL stawiają na pierwszą seryjnie produkowaną ciężarówkę z napędem wyłącznie elektrycznym.

eCantery, produkowane w małych seriach na rynek europejski i amerykański w zakładach FUSO w Tramagal w Portugalii, są już znane w wielu krajach jako niezawodne pojazdy dostawcze w różnych branżach. Tymczasem ponad 180 FUSO eCanter jest w codziennym użyciu przez klientów na całym świecie, w tym w takich miastach jak Nowy Jork, Los Angeles, Tokio, Berlin, Londyn, Amsterdam, Paryż, Kopenhaga, Dublin i Lizbona.