Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T.
    ELEKTRYCZNY DO ZASTOSOWAŃ SPECJALNYCH.

    Przegląd, dane techniczne, szczegóły wyposażenia

logo
TYLKO 1,7 M SZEROKOŚCI KABINY.
Kompaktowe wymiary.
ZERO EMISJI.
Lokalnie bez emisji CO2 i cichy.
ZASIĘG DO 140 KM.
W pełni elektryczny i niezawodny.

SMUKŁA ALTERNATYWA.
NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T.

6S15e

Dzięki swoim kompaktowym wymiarom Next Generation eCanter 6 t jest prawdziwym specjalistą od wymagających zadań transportowych na wąskich drogach – i robi to cicho i z zerową emisją lokalną. Jest to trwała alternatywa dla zastosowań komunalnych.

Podczas gdy Next Generation eCanter 6 t z kabiną o szerokości zaledwie 1,7 m – przy szerokości ramy 700 mm – jest już fabrycznie wyjątkowo wąski, oferuje on również dużą zmienność dla różnych nadbudów dzięki trzem różnym rozstawom osi – 2.500 mm, 2.800 i 3.400 mm.

W zależności od wybranego rozstawu osi, FUSO wyposaża go w pakiety akumulatorów w rozmiarach S i M. Jego silnik elektryczny ma odpowiednik. Jego silnik elektryczny ma odpowiednik 150 KM (110 kW). Dzięki zasięgowi */** do 140 km (bateria M) lub 70 km (bateria S), Next Generation eCanter 4,25 t może z łatwością dopasować się do średniego dziennego profilu eksploatacyjnego Cantera 6 t z napędem spalinowym.

Next Generation eCanter 6 t jest nie tylko standardowo wyposażony w dużą liczbę nowoczesnych systemów wspomagania i bezpieczeństwa, ale jego wyposażenie obejmuje naturalnie również wszystkie specyficzne urządzenia bezpieczeństwa dla pojazdów elektrycznych. Nawet w ruchliwych miejscach z pieszymi jest bezpieczny na drodze.

DANE TECHNICZNE.
NEXT GENERATION eCANTER 6 T W LICZBACH.

4S15e
Kabina Standard (1,7m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Opcje akumulatora S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie maks.11 kW maks.11 kW maks.11 kW maks. 22 kW
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie maks. 70 kW maks. 70 kW maks. 70 kW maks. 104 kW
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.695 1.690 1.670 1.190
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.600 / 4.500
Moc 110 kW maks. (85 kW c.d.)
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,8 12 14 14
4C15e
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Opcje akumulatora S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82,6 kWh)
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie maks. 11 kW maks. 11 kW maks. 22 kW
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie maks. 70 kW maks. 70 kW maks. 104 kW
Rozstaw osi (mm) 2.800 3.400 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.550 1.530 1.060
Maksymalna długość zabudowy 3.995 4.985 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.600 / 4.500
Moc 110 kW maks. (85 kW c.d.)
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,6 13,4 13,4
6S15e
Kabina Standard (1,7m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Opcje akumulatora S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie maks.11 kW maks.11 kW maks.11 kW maks. 22 kW
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie maks. 70 kW maks. 70 kW maks. 70 kW maks. 104 kW
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Ładowność podwozia (kg) 3.445 3.440 3.420 2.930
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.600 / 4.500
Moc 110 kW maks. (85 kW c.d.)
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,8 12 14 14
7C18e
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Opcje akumulatora M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Ładowność podwozia (kg) 4.210 4.185 4.170 3.650 4.110 3.660
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100 / 5.990
Moc 129 kW maks. (110 kW c.d.)
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,4 16 18 18 19 19
9C18e
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Opcje akumulatora M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW maks. 22 kW
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW maks. 104 kW
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Ładowność podwozia (kg) 5.155 5.100 5.075 4.645 5.015 4.615
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Obciążenia osi (przód/tył) 3.400 / 5.990
Moc 129 kW maks. (110 kW c.d.)
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,4 16 18 18 19 19

WARTOŚCI WEWNĘTRZNE.
NEXT GENERATION eCANTER 6 T
W SZCZEGÓŁACH.

KABINA.
WĄSKA I LEKKA.

Next Generation eCanter 6 t jest wyposażony fabrycznie przez FUSO w wąską kabinę.

  • Standardowa pojedyncza kabina łączy niską masę własną z wyjątkowo kompaktowymi wymiarami, bez uszczerbku dla przestrzeni wewnętrznej. Przy szerokości zaledwie 1,7 m oferuje trzy pełnowartościowe miejsca siedzące.

JEDNOSTKA NAPĘDOWA.
ELEKTRYCZNA I WYDAJNA.

Next Generation eCanter 6 t posiada wysoce wydajny elektryczny zespół napędowy EDM (Electric Drive Module), który składa się z e-silnika i e-osi.

  • Nowy, bardzo nowoczesny e-silnik z napędem synchronicznym z magnesami trwałymi i chłodzeniem wodnym został opracowany przez firmę Bosch.
  • Dzięki 430 Nm / 110 kW (maks.) i 250 Nm /85 kW (ciągle) jest silny i bardzo wydajny. Dostarcza on równowartość 175 KM, a jego maksymalna prędkość obrotowa wynosi 15.000 obr./min
  • Zintegrowana forma z falownikiem daje w efekcie zoptymalizowaną wielkość. Eliminuje się dodatkowe kable wysokiego napięcia i ogranicza konserwację.
  • System chłodzenia wodą zmniejsza koszty i zwiększa wydajność w porównaniu z systemem chłodzenia olejem.
  • Silnik elektryczny oferuje w razie potrzeby wyższy maksymalny moment obrotowy w całym zakresie prędkości, a jednocześnie jest cichszy, delikatniejszy i ma niskie wibracje.
  • Nowoczesna technologia e-osi umożliwia kompaktowy układ napędowy ze zintegrowanym mechanizmem różnicowym i brakiem wału napędowego.

PAKIETY AKUMULATORÓW.
SMALL I MEDIUM.

FUSO wyposaża Next Generation eCanter 6 t w dwie różne opcje pakietów akumulatorów, M-Pack i L-Pack, w zależności od wybranego rozstawu osi.

  • Akumulatory LFP (litowo-żelazowo-fosforanowe) są mniej zależne od surowców takich jak nikiel, kobalt czy mangan. Mają one długą żywotność i są powszechnie uważane za bezpieczne.
  • Pojemność nominalna akumulatorów wynosi 41,3 kWh (M, zasięg do 70 km) i 83,6 kWh (L, zasięg do 140 km). */**
    Akumulator pozwala na wykorzystanie ponadprzeciętnie 94 % pojemności nominalnej. */**
  • Akumulator umożliwia wykorzystanie średnio 94% pojemności nominalnej.
  • Efektywny system chłodzenia wodą utrzymuje akumulator w optymalnej temperaturze przez cały czas, co pozytywnie wpływa na jego żywotność.
  • W przypadku usterki lub uszkodzenia, akumulator można wymienić pojedynczo.

WZROST ZASIĘGU.
AKTYWNY I PASYWNY.

Next Generation eCanter 6 t posiada różne funkcje, które pomagają zmaksymalizować zasięg.

  • Cztery tryby rekuperacji o różnej sile pomagają kierowcy odzyskać energię hamowania, która jest oddawana do akumulatora, a tym samym wydłuża zasięg.
  • Specjalny, opcjonalny pakiet zasięgu z indywidualnymi, podgrzewanymi elementami, takimi jak kierownica, szyba przednia i fotel kierowcy, które zużywają niewiele energii, oszczędza akumulatory w porównaniu z ogrzewaniem kabiny.

ROZWIĄZANIA DOTYCZĄCE ŁADOWANIA.
KOMPATYBILNE I PRAKTYCZNE.

Next Generation eCanter 6 t jest kompatybilny z technologią ładowania AC i DC oraz ze wszystkimi napięciami sieciowymi na wszystkich głównych rynkach.

  • W przeciwieństwie do innych elektrycznych ciężarówek, nie musi wymagać kosztownej stacji ładowania prądem stałym (ładowanie wysokiej mocy).
  • Stworzenie infrastruktury ładowania AC (prądem zmiennym) jest prostsze i bardziej opłacalne.
  • Moc ładowania dla ładowania AC wynosi 22 kW (bateria M i L). W standardzie jest 8-metrowy kabel do ładowania do odpowiednich punktów ładowania.
  • W zależności od pojemności ładowania i wielkości akumulatora, średni czas ładowania przy ładowaniu AC wynosi od 3,5 do 5 godzin.***. ***
  • Klient może zamówić odpowiedni Wallbox AC firmy Siemens bezpośrednio u swojego dealera FUSO.
  • W przypadku ładowania prądem stałym o mocy wejściowej 104 kW(104 kW, średni czas ładowania wynosi od 30 minut do 1,5 godziny. ***
  • Istnieje możliwość odblokowania wtyczki ładowania przy gnieździe ładowania. Dostęp do kabiny nie jest więc wymagany.
  • Funkcja menu pojazdu SoC (State of Charge) wspiera zoptymalizowaną strategię ładowania, która skraca czas ładowania i opiera się na danych dotyczących użytkowania przez kierowcę. Może on również ustawić wartość docelową (Target SoC), po osiągnięciu której następuje automatyczne zakończenie procesu ładowania.

DORADZTWO.
INDYWIDUALNE I OBSZERNE.

FUSO oferuje swoim klientom holistyczną koncepcję eMobility dla Next Generation eCanter 6 t, która obejmuje kompleksowe doradztwo i wsparcie na życzenie.

  • Dzięki specjalnej analizie całkowitych kosztów eksploatacji, dealerzy FUSO mogą zaoferować każdemu klientowi całkowicie indywidualną kalkulację eksploatacji eCantera.
  • Z pomocą narzędzia Daimler Truck Incentive Tool dealerzy FUSO mogą zaoferować swoim klientom kompleksowy przegląd zachęt i korzyści, takich jak konkretne dotacje rządowe w danym kraju. Mogą one dotyczyć np. zakupu, infrastruktury do pobierania opłat, obniżenia podatków lub zwolnienia z opłat drogowych.
  • We współpracy z wyspecjalizowanym usługodawcą FUSO oferuje również wsparcie w procesie biurokratycznym.
  • Dzięki strategicznemu partnerstwu z Siemensem i ENGIE, klienci mogą otrzymać kompleksowe doradztwo w temacie infrastruktury ładowania prądem stałym oraz kompletny pakiet usług. Od technologii ładowania i instalacji po koordynację z operatorem sieci.

SYSTEM WYSOKIEGO NAPIĘCIA.
ZABEZPIECZENIE I OCHRONA.

Wyposażenie Next Generation eCanter 6 t obejmuje wszystkie specyficzne urządzenia ochronne dla pojazdów elektrycznych.

  • Czujnik zderzenia automatycznie dezaktywuje system wysokiego napięcia w razie wypadku.
  • System wysokiego napięcia może być mechanicznie wyłączony w celu konserwacji lub w sytuacjach awaryjnych za pomocą wyłącznika awaryjnego.
  • Głębokość brodzenia w eCanterze wynosi 300 mm. Jeśli akumulator wysokiego napięcia jest zanurzony w wodzie, nie oddaje prądu. Wszystkie elementy elektryczne są uszczelnione i bezpieczne dla kierowcy lub osób trzecich.
  • Akumulatory są zabezpieczone przed wyciekiem w przypadku uszkodzenia wewnętrznego. W przypadku uszkodzenia, protokoły bezpieczeństwa zainstalowane w ładowarce zatrzymują proces ładowania pojazdu.
  • Automatyczna kontrola integralności wykorzystuje napięcie testowe 55 V do sprawdzenia wszystkich komponentów wysokiego napięcia pod kątem utraty napięcia. Proces ten trwa mniej niż sekundę. Jeśli kontrola wykryje nieprawidłowości, nie można uruchomić systemu wysokiego napięcia.

BEZPIECZEŃSTWO.
OCHRONA I WSPARCIE.

Wyposażenie Next Generation eCanter 6 t obejmuje różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.

  • ABS, ESP, a także Active Brake Assist (system awaryjnego hamowania), LDWS (asystent utrzymania pasa ruchu), Active Sideguard Assist (asystent skręcania) oraz poduszka powietrzna kierowcy należą do wyposażenia standardowego.
  • Nowy seryjny elektryczny hamulec postojowy zabezpiecza pojazd przed stoczeniem się.
  • Standardem są światła do jazdy dziennej LED, przednie reflektory LED i tylne światła LED. Reflektory LED są o 30% jaśniejsze od modeli halogenowych i zużywają mniej energii. Tylne światła LED zwiększają efektywność energetyczną i podkreślają świeży i nowoczesny design.
  • Standardowa funkcja Autolight steruje światłami drogowymi w zależności od warunków oświetleniowych.
  • W standardzie jest również oparty na kamerze system Intelligent Highbeam Assist, który automatycznie steruje światłami drogowymi lub mijania.
  • AVAS (Accoustic Vehicle Alert System) generuje sztuczne dźwięki pojazdu i tony ostrzegawcze podczas powolnej jazdy lub cofania, aby ostrzec innych użytkowników drogi.
  • Opcjonalna wzmocniona tylna osłona przeciwnajazdowa zapewnia jeszcze lepszą ochronę w przypadku kolizji z tyłu pojazdu.

MOŻLIWOŚCI ZABUDOWY.
WSZECHSTRONNE I DOPASOWANE.


Next Generation eCanter 6 t charakteryzuje się dużą łatwością zabudowy i nadaje się do prawie wszystkich wymagań logistycznych.

  • Dzięki zoptymalizowanym rozmiarom nowe zestawy akumulatorów mieszczą się w środku podwozia i uwalniają przestrzeń montażową dla osprzętu.
  • Popularne zabudowy, takie jak furgon (z windą i bez), skrzynie chłodnicze, transportery napojów, skrzynie ładunkowe i wywrotki mogą być łatwo zrealizowane na elektrycznym lekkim samochodzie ciężarowym.
  • Specjaliści od zabudowy w FUSO oczywiście wspierają klientów eCanter w znalezieniu idealnego nadwozia i odpowiedniego producenta nadwozi dla ich zastosowań.
  • Next Generation eCanter jest szczególnie przyjazny i kompatybilny, ponieważ może być opcjonalnie wyposażony fabrycznie w mechaniczne przystawki odbioru mocy, które zasilają jednostki takie jak kompresor chłodzący.
  • Dla eCanter dostępny jest również opcjonalny interfejs 24 V.
  • Producenci zabudów nie muszą tworzyć połączenia z systemem wysokiego napięcia FUSO ani oddzielnych połączeń CAN.

WNĘTRZE.
NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE.

Wnętrze Next Generation eCanter 6 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.

  • Next Generation eCanter posiada system inteligentnego kluczyka do otwierania oraz przełącznik start-stop silnika do uruchamiania lub zatrzymywania.
  • Nowy, w pełni cyfrowy zestaw wskaźników IPS LCD zapewnia optymalny przegląd funkcji takich jak prędkościomierz, licznik kilometrów, wskaźnik poziomu naładowania akumulatora, wskaźnik rekuperacji i inne.
  • Przycisk zatrzymania ładowania, wyświetlacz czasu ładowania i wskaźnik stanu ładowania LED zapewniają większą wygodę procesu ładowania.
  • Standardowa kierownica wielofunkcyjna z przyciskami do sterowania wyświetlaczem LCD, płynnie regulowana w celu dostosowania do potrzeb.
  • Tryby pracy skrzyni biegów (przód, neutralny, wsteczny) wybierane są za pomocą elektronicznej dźwigni zmiany biegów. Dodatkową funkcją jest wybór poziomu rekuperacji.
  • Seryjny komfortowy, ergonomiczny fotel kierowcy Isringhausen w standardzie.
  • W pełni automatyczna klimatyzacja w standardzie.
  • Elektryczny podnośnik szyb zwiększają komfort obsługi.

JAZDA.
KOMFORTOWA I DYNAMICZNA.

Jako pojazd elektryczny, Next Generation eCanter 6 t posiada typowe cechy, dzięki którym jazda jest przyjemna, komfortowa i dynamiczna.

  • Jednobiegowa przekładnia sprawia, że zmiana biegów i obsługa sprzęgła są zbędne.
  • Komfort zwiększa ciche, płynne i zwinne prowadzenie, a przyspieszenie jest praktycznie płynne, bez szarpnięć i przerw w przekazywaniu momentu obrotowego.
  • Technologia e-napędu zapewnia dynamiczną reakcję i bezpośrednie przyspieszenie podczas ruszania z miejsca.
  • Elektroniczny przełącznik upraszcza obsługę nowego zintegrowanego, elektronicznie sterowanego hamulca postojowego.

SERWIS.
NIESKOMPLIKOWANY I WYSOKIEJ JAKOŚCI.

Jako dojrzały produkt seryjny, Next Generation eCanter 6 t wyróżnia się łatwością serwisowania. Dotyczy to zarówno elementów technicznych, jak i samej konserwacji.

  • Duża sieć serwisowa warsztatów Mercedes-Benz i partnerów FUSO gwarantuje typową dla Next Generation eCanter jakość obsługi, którą klienci znają ze swoich pojazdów z silnikiem wysokoprężnym.
  • Każdy zestaw akumulatorów posiada klapę konserwacyjną ułatwiającą dostęp do elektronicznych elementów sterujących. W przypadku usterek można je wymieniać indywidualnie.
  • Umiejscowienie nowych zestawów akumulatorów zmniejsza liczbę poprowadzonych kabli, a tym samym zwiększa możliwości serwisowe.
  • Serwisowanie zespołu e-osi jest łatwiejsze, a koszty utrzymania niższe. Nie ma potrzeby przeprowadzania czasochłonnej konserwacji przekładni.

* Dane dotyczące zasięgu oparte są na wynikach badań w ograniczonych warunkach testowych. Zużycie energii elektrycznej (EE) może się zmieniać w zależności od warunków zewnętrznych, takich jak obciążenie, styl jazdy, pogoda, wiek akumulatora i opcje pojazdu. Dlatego zasięg jest szacunkowy i zależy od indywidualnego użytkowania pojazdu i tych czynników zewnętrznych. Rzeczywisty zakres może być mniejszy lub większy od podanej wartości.

** Wartości zostały określone w następujących warunkach: Stan naładowania 50% ładowności, nadwozie jako zabudowa typu furgon, temperatura otoczenia 20°C i średni wiek akumulatora.

*** Czas ładowania zależy od różnych czynników, takich jak pojemność ładowania pojazdu, pojemność ładowania stacji ładowania, stan naładowania (SoC) akumulatora, a także temperatura otoczenia i akumulatora. Wartości te oparte są na wewnętrznie ustalonych wartościach empirycznych w optymalnych warunkach temperatury otoczenia 20°C.

WSZYSTKIE MODELE eCANTER W SKRÓCIE.

  • NEXT GENERATION eCANTER 4,25 T.

    Next Generation eCanter 4,25 t jest zrównoważoną alternatywą do zastosowań w mieście i środowisku miejskim. Ma wszystko to, co zawsze wyróżniało FUSO Canter jako prawdziwy lekki samochód ciężarowy, a do tego jest lokalnie bezemisyjny i napędzany wyłącznie elektrycznie.

    eCANTER 4,25 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 6 T.

    Dzięki swoim kompaktowym wymiarom Next Generation eCanter 6 t jest prawdziwym specjalistą od wymagających zadań transportowych na wąskich drogach – i robi to cicho i z zerową emisją lokalną. Jest to zrównoważona alternatywa w zastosowaniach komunalnych.

    eCANTER 6 T.
  • NEXT GENERATION ECANTER 7,49 T.

    Next Generation eCanter 7,49 t to najlepszy wybór jako w pełni elektrycznie napędzany lekki samochód ciężarowy do (prawie) każdej pracy. Jego lokalna bezemisyjność w połączeniu z przekonującymi danymi kluczowymi sprawiają, że jest to idealny pojazd do niemal wszystkich zastosowań logistycznych.

    eCANTER 7,5 T.
  • NEXT GENERATION ECANTER 8,55 T.

    Next Generation eCanter 8,55 t to alternatywa z napędem elektrycznym do nieco cięższych zadań transportowych, w dodatku z lokalną zerową emisją.

    eCANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 4,25 T.

    Next Generation eCanter 4,25 t jest zrównoważoną alternatywą do zastosowań w mieście i środowisku miejskim. Ma wszystko to, co zawsze wyróżniało FUSO Canter jako prawdziwy lekki samochód ciężarowy, a do tego jest lokalnie bezemisyjny i napędzany wyłącznie elektrycznie.

    eCANTER 4,25 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 6 T.

    Dzięki swoim kompaktowym wymiarom Next Generation eCanter 6 t jest prawdziwym specjalistą od wymagających zadań transportowych na wąskich drogach – i robi to cicho i z zerową emisją lokalną. Jest to zrównoważona alternatywa w zastosowaniach komunalnych.

    eCANTER 6 T.
  • NEXT GENERATION ECANTER 7,49 T.

    Next Generation eCanter 7,49 t to najlepszy wybór jako w pełni elektrycznie napędzany lekki samochód ciężarowy do (prawie) każdej pracy. Jego lokalna bezemisyjność w połączeniu z przekonującymi danymi kluczowymi sprawiają, że jest to idealny pojazd do niemal wszystkich zastosowań logistycznych.

    eCANTER 7,5 T.
  • NEXT GENERATION ECANTER 8,55 T.

    Next Generation eCanter 8,55 t to alternatywa z napędem elektrycznym do nieco cięższych zadań transportowych, w dodatku z lokalną zerową emisją.

    eCANTER 8,55 T.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.

PDFs & Guidebooks

KARTY TECHNICZNE eCANTER 6 TON

0 - 0 z 0 Pliki

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.