Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
Dzięki swoim kompaktowym wymiarom Next Generation eCanter 6 t jest prawdziwym specjalistą od wymagających zadań transportowych na wąskich drogach – i robi to cicho i z zerową emisją lokalną. Jest to trwała alternatywa dla zastosowań komunalnych.
Podczas gdy Next Generation eCanter 6 t z kabiną o szerokości zaledwie 1,7 m – przy szerokości ramy 700 mm – jest już fabrycznie wyjątkowo wąski, oferuje on również dużą zmienność dla różnych nadbudów dzięki trzem różnym rozstawom osi – 2.500 mm, 2.800 i 3.400 mm.
W zależności od wybranego rozstawu osi, FUSO wyposaża go w pakiety akumulatorów w rozmiarach S i M. Jego silnik elektryczny ma odpowiednik. Jego silnik elektryczny ma odpowiednik 150 KM (110 kW). Dzięki zasięgowi */** do 140 km (bateria M) lub 70 km (bateria S), Next Generation eCanter 4,25 t może z łatwością dopasować się do średniego dziennego profilu eksploatacyjnego Cantera 6 t z napędem spalinowym.
Next Generation eCanter 6 t jest nie tylko standardowo wyposażony w dużą liczbę nowoczesnych systemów wspomagania i bezpieczeństwa, ale jego wyposażenie obejmuje naturalnie również wszystkie specyficzne urządzenia bezpieczeństwa dla pojazdów elektrycznych. Nawet w ruchliwych miejscach z pieszymi jest bezpieczny na drodze.
4S15e | ||||
Kabina | Standard (1,7m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Opcje akumulatora | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82, 6 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks.11 kW | maks.11 kW | maks.11 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.695 | 1.690 | 1.670 | 1.190 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.600 / 4.500 | |||
Moc | 110 kW maks. (85 kW c.d.) | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,8 | 12 | 14 | 14 |
4C15e | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Opcje akumulatora | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82,6 kWh) | |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks. 11 kW | maks. 11 kW | maks. 22 kW | |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 104 kW | |
Rozstaw osi (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.400 | |
Ładowność podwozia (kg) | 1.550 | 1.530 | 1.060 | |
Maksymalna długość zabudowy | 3.995 | 4.985 | 4.985 | |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.600 / 4.500 | |||
Moc | 110 kW maks. (85 kW c.d.) | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,6 | 13,4 | 13,4 |
6S15e | ||||
Kabina | Standard (1,7m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Opcje akumulatora | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82, 6 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks.11 kW | maks.11 kW | maks.11 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.445 | 3.440 | 3.420 | 2.930 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.600 / 4.500 | |||
Moc | 110 kW maks. (85 kW c.d.) | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,8 | 12 | 14 | 14 |
7C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||||
Opcje akumulatora | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.450 | 4.450 | 4.750 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 4.210 | 4.185 | 4.170 | 3.650 | 4.110 | 3.660 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.728 | 6.718 | 6.718 | 7.213 | 7.213 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100 / 5.990 | |||||
Moc | 129 kW maks. (110 kW c.d.) | |||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
9C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||||
Opcje akumulatora | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.450 | 4.450 | 4.750 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 5.155 | 5.100 | 5.075 | 4.645 | 5.015 | 4.615 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.728 | 6.718 | 6.718 | 7.213 | 7.213 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.400 / 5.990 | |||||
Moc | 129 kW maks. (110 kW c.d.) | |||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
Next Generation eCanter 6 t jest wyposażony fabrycznie przez FUSO w wąską kabinę.
Next Generation eCanter 6 t posiada wysoce wydajny elektryczny zespół napędowy EDM (Electric Drive Module), który składa się z e-silnika i e-osi.
FUSO wyposaża Next Generation eCanter 6 t w dwie różne opcje pakietów akumulatorów, M-Pack i L-Pack, w zależności od wybranego rozstawu osi.
Next Generation eCanter 6 t posiada różne funkcje, które pomagają zmaksymalizować zasięg.
Next Generation eCanter 6 t jest kompatybilny z technologią ładowania AC i DC oraz ze wszystkimi napięciami sieciowymi na wszystkich głównych rynkach.
FUSO oferuje swoim klientom holistyczną koncepcję eMobility dla Next Generation eCanter 6 t, która obejmuje kompleksowe doradztwo i wsparcie na życzenie.
Wyposażenie Next Generation eCanter 6 t obejmuje wszystkie specyficzne urządzenia ochronne dla pojazdów elektrycznych.
Wyposażenie Next Generation eCanter 6 t obejmuje różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.
Next Generation eCanter 6 t charakteryzuje się dużą łatwością zabudowy i nadaje się do prawie wszystkich wymagań logistycznych.
Wnętrze Next Generation eCanter 6 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.
Jako pojazd elektryczny, Next Generation eCanter 6 t posiada typowe cechy, dzięki którym jazda jest przyjemna, komfortowa i dynamiczna.
Jako dojrzały produkt seryjny, Next Generation eCanter 6 t wyróżnia się łatwością serwisowania. Dotyczy to zarówno elementów technicznych, jak i samej konserwacji.
* Dane dotyczące zasięgu oparte są na wynikach badań w ograniczonych warunkach testowych. Zużycie energii elektrycznej (EE) może się zmieniać w zależności od warunków zewnętrznych, takich jak obciążenie, styl jazdy, pogoda, wiek akumulatora i opcje pojazdu. Dlatego zasięg jest szacunkowy i zależy od indywidualnego użytkowania pojazdu i tych czynników zewnętrznych. Rzeczywisty zakres może być mniejszy lub większy od podanej wartości.
** Wartości zostały określone w następujących warunkach: Stan naładowania 50% ładowności, nadwozie jako zabudowa typu furgon, temperatura otoczenia 20°C i średni wiek akumulatora.
*** Czas ładowania zależy od różnych czynników, takich jak pojemność ładowania pojazdu, pojemność ładowania stacji ładowania, stan naładowania (SoC) akumulatora, a także temperatura otoczenia i akumulatora. Wartości te oparte są na wewnętrznie ustalonych wartościach empirycznych w optymalnych warunkach temperatury otoczenia 20°C.
FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.