Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • SOLIDNY I WYDAJNY.
    FUSO CANTER W BRANŻY BUDOWLANEJ.

    Każdy, kto pracuje w branży budowlanej, musi umieć naprawdę wziąć się do pracy. Luźny żwir trzeba przetransportować ze żwirowni na plac budowy, gruz z rozbiórki do zakładu recyklingu, a kostkę brukową na paletach z centrum materiałów budowlanych na podjazd właściciela domu. Technik musi bezpiecznie podjechać do linii napowietrznej, a operator maszyny musi szybko zabetonować płytę podłogową pod nową wiatę.

    Najczęściej środkiem transportu dla materiałów sypkich są samochody ciężarowe ze skrzynią ładunkową i wywrotki. Z kolei w innych zastosowaniach, gdy pojemniki lub kontenery są częściej zmieniane lub pozostają w miejscu załadunku, potrzebny jest hakowiec lub bramowiec. Czasami jednak silny dźwig przeładunkowy jest po prostu potrzebny do załadunku i rozładunku. Nie wspominając już o pracach specjalnych, takich jak praca na stanowisku operatora wózka widłowego czy pompy do betonu. Z jednej strony logistyka w segmencie budowlanym jest dość uniwersalna, a z drugiej strony wymagania są często jednocześnie bardzo indywidualne.

    Nie jest to również problem dla FUSO Canter – ponieważ jako wytrzymałe podwozie z szeroką gamą opcji nadwozia jest on stworzony do stosowania we wszystkich rodzajach obszarów przemysłu budowlanego.

logo

FUSO CANTER DLA BRANŻY BUDOWLANEJ.

  • TOP 5.

    • ODPORNA NA SKRĘCANIE STALOWA RAMA. Szczególnie wytrzymały, Canter z łatwością radzi sobie w trudnych warunkach na placu budowy.
    • WYSOKA NOŚNOŚĆ PODWOZIA. Canter 7,5 t oferuje nieco poniżej 5 t, a Canter 8,55 t około 6 t.
    • WARIANT 4X4. Dzięki podwójnym oponom i możliwości wyboru napędu na wszystkie koła, skrzyni redukcyjnej i blokady mechanizmu różnicowego, Canter jest ekonomiczną odpowiedzią na zwiększone wymagania dotyczące trakcji.
    • TRZY WARIANTY KABINY. W zależności od tonażu Canter jest dostępny z kabiną standardową, komfortową lub komfortową podwójną i oferuje 3 lub do 7 pełnowartościowych miejsc.
    • ZABUDOWY FABRYCZNE FUSO. Opcje Cantera z wywrotką lub skrzynią ładunkową w różnych wersjach oferują szybko dostarczane kompletne pakiety wraz z gwarancją.
    TOP 5.
  • PRAKTYCZNY.

    • NAJMNIEJSZY PROMIEŃ SKRĘTU. Canter 3,5 t, z komfortową pojedynczą kabiną, o średnicy zaledwie 10,2 m, jest bezkonkurencyjny w swojej klasie pod względem kompaktowości. Zawraca nawet na najmniejszym placu budowy.
    • PRZYCZEPA DO DO 3,5 T. Canter idzie o krok dalej, jeśli chodzi o ładowność.
    • BARDZO DOBRA WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH. Duża przednia szyba i płaskie szyby boczne Cantera sprawiają, że podczas manewrowania wszystko jest w zasięgu wzroku.
    • NISKA KRAWĘDŹ ZAŁADUNKU. Załadunek i rozładunek Cantera jest bardzo łatwy.
    PRAKTYCZNY.
  • ZMIENNY.

    • DŁUGOŚĆ ZABUDOWY DO 7,2 M. Jest to możliwe dzięki różnym długościom ramy Cantera, w zależności od tonażu. Ponadto Canter 3,5 t z rozstawem osi 3850 mm oferuje najdłuższą w swoim segmencie długość zabudowy wynoszącą 5,7 m.
    • BARDZO WĄSKI. Dzięki wariantowi z kabiną o szerokości zaledwie 1,7 m, Canter standardowo nadaje się do stosowania na wąskich drogach lub w wąskich przejazdach.
    ZMIENNY.
  • PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY.

    • SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD OTWORÓW. Dzięki temu rama Cantera jest wyjątkowo przyjazna dla wykonywania zabudowy.
    • WIĘKSZĄ ELASTYCZNOŚĆ ZABUDOWY. Zapewnia Canter z opcjonalnymi fabrycznymi przystawkami odbioru mocy i interfejsem 24 V..
    • WSZYSTKIE MARKI. Jako podwozie Canter przekonuje również dzięki ścisłej współpracy FUSO ze wszystkimi popularnymi producentami zabudowy.
    • DLA POJAZDÓW SPECJALNYCH. Canter nadaje się jako nośnik dla zwyżek lub pomp do betonu i łatwo mieści się na nim dźwig.
    PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.
  • WYDAJNY.

    • POTĘŻNE 3-LITROWE SILNIKI. Dostępne są trzy różne klasy mocy dla Canter, w zależności od tonażu. Wszystkie silniki spełniają normę EURO VI (poziom E).
    • FUNKCJA START-STOP. Wygodny, oszczędzający paliwo i standardowo montowany we wszystkich silnikach Canter.
    WYDAJNY.
  • KOMFORTOWY.

    • INDYWIDUALNE DOPASOWANIE. Canter myśli o kierowcach każdego wzrostu dzięki płynnie regulowanej kierownicy.
    • DOBRZE PRZEMYŚLANE MOŻLIWOŚCI PRZECHOWYWANIA. Rękawiczki, kask czy termos można łatwo przechowywać w Canterze.
    • KOMFORTOWA TEMPERATURA. Canter utrzymuje w kabinie komfortową temperaturę dzięki automatycznej lub ręcznej klimatyzacji, a w podwójnej kabinie dzięki oddzielnie sterowanej dodatkowej wentylacji.
    KOMFORTOWY.
  • BEZPIECZNY.

    • WIĘKSZE BEZPIECZEŃSTWO. Canter przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa innych użytkowników dróg i wspiera swojego kierowcę takimi funkcjami jak asystent skręcania czy asystent utrzymania pasa ruchu..
    • ŚWIATŁO W CIEMNOŚCI. Canter rozświetla ciemność dzięki standardowej funkcji Autolight, która automatycznie włącza światła drogowe.
    BEZPIECZNY.
  • ŁATWY W SERWISOWANIU.

    • IDEALNY DOSTĘP. Canter ułatwia regularną konserwację dzięki łatwo dostępnym punktom serwisowym, a większe prace konserwacyjne dzięki łatwo przechylanej kabinie.
    ŁATWY W SERWISOWANIU.
  • TOP 5.

    • ODPORNA NA SKRĘCANIE STALOWA RAMA. Szczególnie wytrzymały, Canter z łatwością radzi sobie w trudnych warunkach na placu budowy.
    • WYSOKA NOŚNOŚĆ PODWOZIA. Canter 7,5 t oferuje nieco poniżej 5 t, a Canter 8,55 t około 6 t.
    • WARIANT 4X4. Dzięki podwójnym oponom i możliwości wyboru napędu na wszystkie koła, skrzyni redukcyjnej i blokady mechanizmu różnicowego, Canter jest ekonomiczną odpowiedzią na zwiększone wymagania dotyczące trakcji.
    • TRZY WARIANTY KABINY. W zależności od tonażu Canter jest dostępny z kabiną standardową, komfortową lub komfortową podwójną i oferuje 3 lub do 7 pełnowartościowych miejsc.
    • ZABUDOWY FABRYCZNE FUSO. Opcje Cantera z wywrotką lub skrzynią ładunkową w różnych wersjach oferują szybko dostarczane kompletne pakiety wraz z gwarancją.
    TOP 5.
  • PRAKTYCZNY.

    • NAJMNIEJSZY PROMIEŃ SKRĘTU. Canter 3,5 t, z komfortową pojedynczą kabiną, o średnicy zaledwie 10,2 m, jest bezkonkurencyjny w swojej klasie pod względem kompaktowości. Zawraca nawet na najmniejszym placu budowy.
    • PRZYCZEPA DO DO 3,5 T. Canter idzie o krok dalej, jeśli chodzi o ładowność.
    • BARDZO DOBRA WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH. Duża przednia szyba i płaskie szyby boczne Cantera sprawiają, że podczas manewrowania wszystko jest w zasięgu wzroku.
    • NISKA KRAWĘDŹ ZAŁADUNKU. Załadunek i rozładunek Cantera jest bardzo łatwy.
    PRAKTYCZNY.
  • ZMIENNY.

    • DŁUGOŚĆ ZABUDOWY DO 7,2 M. Jest to możliwe dzięki różnym długościom ramy Cantera, w zależności od tonażu. Ponadto Canter 3,5 t z rozstawem osi 3850 mm oferuje najdłuższą w swoim segmencie długość zabudowy wynoszącą 5,7 m.
    • BARDZO WĄSKI. Dzięki wariantowi z kabiną o szerokości zaledwie 1,7 m, Canter standardowo nadaje się do stosowania na wąskich drogach lub w wąskich przejazdach.
    ZMIENNY.
  • PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY.

    • SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD OTWORÓW. Dzięki temu rama Cantera jest wyjątkowo przyjazna dla wykonywania zabudowy.
    • WIĘKSZĄ ELASTYCZNOŚĆ ZABUDOWY. Zapewnia Canter z opcjonalnymi fabrycznymi przystawkami odbioru mocy i interfejsem 24 V..
    • WSZYSTKIE MARKI. Jako podwozie Canter przekonuje również dzięki ścisłej współpracy FUSO ze wszystkimi popularnymi producentami zabudowy.
    • DLA POJAZDÓW SPECJALNYCH. Canter nadaje się jako nośnik dla zwyżek lub pomp do betonu i łatwo mieści się na nim dźwig.
    PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.
  • WYDAJNY.

    • POTĘŻNE 3-LITROWE SILNIKI. Dostępne są trzy różne klasy mocy dla Canter, w zależności od tonażu. Wszystkie silniki spełniają normę EURO VI (poziom E).
    • FUNKCJA START-STOP. Wygodny, oszczędzający paliwo i standardowo montowany we wszystkich silnikach Canter.
    WYDAJNY.
  • KOMFORTOWY.

    • INDYWIDUALNE DOPASOWANIE. Canter myśli o kierowcach każdego wzrostu dzięki płynnie regulowanej kierownicy.
    • DOBRZE PRZEMYŚLANE MOŻLIWOŚCI PRZECHOWYWANIA. Rękawiczki, kask czy termos można łatwo przechowywać w Canterze.
    • KOMFORTOWA TEMPERATURA. Canter utrzymuje w kabinie komfortową temperaturę dzięki automatycznej lub ręcznej klimatyzacji, a w podwójnej kabinie dzięki oddzielnie sterowanej dodatkowej wentylacji.
    KOMFORTOWY.
  • BEZPIECZNY.

    • WIĘKSZE BEZPIECZEŃSTWO. Canter przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa innych użytkowników dróg i wspiera swojego kierowcę takimi funkcjami jak asystent skręcania czy asystent utrzymania pasa ruchu..
    • ŚWIATŁO W CIEMNOŚCI. Canter rozświetla ciemność dzięki standardowej funkcji Autolight, która automatycznie włącza światła drogowe.
    BEZPIECZNY.
  • ŁATWY W SERWISOWANIU.

    • IDEALNY DOSTĘP. Canter ułatwia regularną konserwację dzięki łatwo dostępnym punktom serwisowym, a większe prace konserwacyjne dzięki łatwo przechylanej kabinie.
    ŁATWY W SERWISOWANIU.

SOLIDNE PODSTAWY.
PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY CANTER.

Jako zmienne podwozie z sześcioma różnymi rozstawami osi, FUSO Canter jest idealną bazą dla niemal każdego nadwozia. Jego solidna rama wykonana ze stali oferuje szczególnie wysoką nośność dzięki konstrukcji z ceowników. Szczegółowy układ otworów w ramie sprawia, że jest ona niezwykle przyjazna dla wykonywania zabudowy, a FUSO ściśle współpracuje ze wszystkimi popularnymi producentami zabudowy. Ponadto zabudowy fabryczne Canter do skrzyń i wywrotek oferują szczególnie szybką dostępność.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy wszystkich usług związanych z Canterem.

WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY.
INFORMACJE O PRODUKCIE CANTER.

BROSZURA BRANŻOWA USŁUGI KOMUNALNE

BROSZURA BRANŻOWA BUDOWNICTWO

BROSZURA BRANŻOWA OGRODNICTWO I ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU

BROSZURA PRZEMYSŁOWA TRANSPORT DYSTRYBUCYJNY

0 - 0 z 0 Pliki

PIĘKNE WIDOKI.
CANTER W ILUSTRACJACH.

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.