Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • PRAKTYCZNE I ELASTYCZNE.
    FUSO CANTER W OGRODNICTWIE I ARCHITEKTURZE KRAJOBRAZU.

    Wszyscy, którzy zajmują się ogrodnictwem i architekturą krajobrazu są w stanie zapewnić wiele usług z jednego źródła. Planowanie, projektowanie i utrzymywanie pięknej i przyjaznej do życia zieleni w postaci ogrodów czy parków to ich szczególny talent. Ale najpierw trzeba posadzić kilkanaście hortensji olbrzymich i zapewnić im odpowiednią kwaśną glebę. Do tego płyty granitowe na ścieżkę ogrodową i minikoparka do wykopania stawu. Najlepiej przy tej okazji zabrać ze sobą pracowników.

    Jeśli transport materiałów jest ważną częścią pracy, ale nie prawdziwym biznesem, to potrzebny jest szczególnie wydajny i elastyczny pojazd. W
    idealnej sytuacji, ze skrzynią ładunkową lub wywrotką i hakiem przyczepy, nie tylko niezawodnie dowiezie każdy ładunek do celu, ale w razie potrzeby, dzięki opcjonalnej podwójnej kabinie, nawet cały zespół może wziąć udział w akcji.

    Żaden problem dla FUSO Canter – jako lekki samochód ciężarowy z zabudowami fabrycznymi gotowymi do natychmiastowego użycia i różnymi wariantami kabiny jest stworzony do kształtowania krajobrazu.

logo

FUSO CANTER DLA OGRODNICTWA I ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU.

  • TOP 5.

    • TRZY WARIANTY KABINY. W zależności od tonażu Canter jest dostępny z kabiną standardową, komfortową lub komfortową podwójną i oferuje 3 lub do 7 pełnych miejsc siedzących.
    • PRZYCZEPA DO 3,5 T. Canter może również holować ciężkie przyczepy.
    • RAMA STALOWA Z CEOWNIKÓW. Dzięki solidnej konstrukcji Canter może sprostać prawie każdemu zadaniu transportowemu w ogrodnictwie.
    • IDEALNY POJAZD NOŚNY. Canter nadaje się oczywiście do montażu dźwigów przeładunkowych i dlatego jest interesującą opcją również dla innych branż, np. kamieniarzy.
    • NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE. W Canterze 3,5 t wysoki komfort zawieszenia zapewnia bezpieczną i dynamiczną jazdę.
    TOP 5.
  • PRAKTYCZNY.

    • NAJWIĘKSZY PROMIEŃ SKRĘTU. W Canterze 3,5 t, z komfortową pojedynczą kabiną, o średnicy zaledwie 10,2 m, nie ma sobie równych w swojej klasie pod względem kompaktowości, co czyni go bardzo zwrotnym i zwinnym.
    • ŁATWOŚĆ MANEWROWANIA. Canterem łatwo się manewruje dzięki opcjonalnej dwusprzęgłowej skrzyni biegów DUONIC® 2.0 z funkcją pełzania.
    • PRAWO JAZDY NA SAMOCHÓD OSOBOWY. Canter można prowadzić posiadając prawo jazdy kategorii B do 3,5 tony dopuszczalnej masy całkowitej.
    • NISKA KRAWĘDŹ ZAŁADUNKU. Załadunek i rozładunek Cantera jest łatwy.
    • WARIANT WĄSKI. Dzięki standardowej kabinie o szerokości zaledwie 1,7 m, Canter ma przewagę na parkingach, wąskich drogach i w wąskich przejściach.
    PRAKTYCZNY.
  • ZMIENNY.

    • DŁUGOŚĆ ZABUDOWY DO 7,2 M. Możliwe dla Cantera, w zależności od tonażu, ze względu na rożne długości ramy. Ponadto jako Canter 3,5 t z rozstawem osi 3850 mm oferuje najdłuższą w swoim segmencie długość zabudowy wynoszącą 5,7 m.
    • SZEŚĆ ROZSTAWÓW OSI. Daje Canterowi dużą zmienność
    ZMIENNY.
  • WYTRZYMAŁY.

    • DUŻA NOŚNOŚĆ PODWOZIA. Nieco poniżej 5 ton w przypadku Cantera 7,5 t i około 6 ton w przypadku Cantera 8,55 t stanowią podstawę przekonującej ładowności.
    • WARIANT 4X4. Dzięki podwójnym oponom i możliwości wyboru napędu na wszystkie koła, skrzyni redukcyjnej i blokady mechanizmu różnicowego, Canter łączy w sobie zwiększoną trakcję i oszczędność paliwa w zależności od potrzeb.
    WYTRZYMAŁY.
  • PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY.

    • ZABUDOWY FABRYCZNE FUSO. Opcje Cantera z wywrotką i skrzynią ładunkową w różnych wersjach oferują kompletny pakiet, który może być szybko dostarczony wraz z gwarancją.
    • WEDŁUG ŻYCZEŃ. Dzięki ścisłej współpracy FUSO ze wszystkimi głównymi producentami, Canter może być wyposażony alternatywnie w zabudowę niemal każdej marki.
    • ABSOLUTNA ELASTYCZNOŚĆ ZABUDOWY. Canter oferuje to dzięki opcjonalnym, fabrycznym przystawkom odbioru mocy i interfejsowi 24 V.
    PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.
  • WYDAJNY.

    • POTĘŻNE 3-LITROWE SILNIKI. Dostępne są trzy różne klasy mocy dla Cantera, w zależności od tonażu. Wszystkie silniki spełniają normę EURO VI (poziom E) i są niezwykle ekonomiczne.
    • FUNKCJA START-STOP. Wygodna, oszczędzająca paliwo i standardowo montowana we wszystkich silnikach Canter.
    WYDAJNY.
  • KOMFORTOWY.

    • BARDZO DOBRA WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH. Canter zapewnia to w każdej sytuacji na drodze dzięki szerokiej przedniej szybie i dużym szybom bocznym.
    • BEZSTOPNIOWA REGULACJA. Kierownica Cantera dostosowuje się do rozmiarów kierowcy.
    • DOBRZE PRZEMYŚLANE MOŻLIWOŚCI PRZECHOWYWANIA. Oferują się w Canterze do przechowywania rękawic roboczych i podobnych przedmiotów.
    • PRZYJEMNA TEMPERATURA WNĘTRZA. Canter dba o to, czy jest gorąco czy zimno, oferując do wyboru klimatyzację automatyczną lub manualną. Dla kabiny podwójnej przewidziano dodatkowy system wentylacji, którym można sterować oddzielnie.
    KOMFORTOWY.
  • BEZPIECZNY.

    • NOWOCZESNE SYSTEMY ASYSTY I BEZPIECZEŃSTWA. Canter przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa innych użytkowników dróg i wspiera swojego kierowcę takimi funkcjami jak asystent skręcania czy asystent utrzymania pasa ruchu.
    • FUNKCJA AUTOLIGHT. Canter standardowo automatycznie włącza reflektory za kierowcę.
    • OSTRZEŻENIE O PASACH BEZPIECZEŃSTWA. Canter wykrywa,
      czy pasy bezpieczeństwa są zapięte na wszystkich zajętych miejscach i emituje ostrzeżenie dźwiękowe, jeśli nie są.
    BEZPIECZNY.
  • ŁATWY W SERWISOWANIU.

    • DOBRY DOSTĘP. Canter ułatwia regularną konserwację dzięki łatwo dostępnym punktom serwisowym, a w przypadku konieczności wykonania poważniejszych prac, jego kabina łatwo się przechyla.
    ŁATWY W SERWISOWANIU.
  • TOP 5.

    • TRZY WARIANTY KABINY. W zależności od tonażu Canter jest dostępny z kabiną standardową, komfortową lub komfortową podwójną i oferuje 3 lub do 7 pełnych miejsc siedzących.
    • PRZYCZEPA DO 3,5 T. Canter może również holować ciężkie przyczepy.
    • RAMA STALOWA Z CEOWNIKÓW. Dzięki solidnej konstrukcji Canter może sprostać prawie każdemu zadaniu transportowemu w ogrodnictwie.
    • IDEALNY POJAZD NOŚNY. Canter nadaje się oczywiście do montażu dźwigów przeładunkowych i dlatego jest interesującą opcją również dla innych branż, np. kamieniarzy.
    • NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE. W Canterze 3,5 t wysoki komfort zawieszenia zapewnia bezpieczną i dynamiczną jazdę.
    TOP 5.
  • PRAKTYCZNY.

    • NAJWIĘKSZY PROMIEŃ SKRĘTU. W Canterze 3,5 t, z komfortową pojedynczą kabiną, o średnicy zaledwie 10,2 m, nie ma sobie równych w swojej klasie pod względem kompaktowości, co czyni go bardzo zwrotnym i zwinnym.
    • ŁATWOŚĆ MANEWROWANIA. Canterem łatwo się manewruje dzięki opcjonalnej dwusprzęgłowej skrzyni biegów DUONIC® 2.0 z funkcją pełzania.
    • PRAWO JAZDY NA SAMOCHÓD OSOBOWY. Canter można prowadzić posiadając prawo jazdy kategorii B do 3,5 tony dopuszczalnej masy całkowitej.
    • NISKA KRAWĘDŹ ZAŁADUNKU. Załadunek i rozładunek Cantera jest łatwy.
    • WARIANT WĄSKI. Dzięki standardowej kabinie o szerokości zaledwie 1,7 m, Canter ma przewagę na parkingach, wąskich drogach i w wąskich przejściach.
    PRAKTYCZNY.
  • ZMIENNY.

    • DŁUGOŚĆ ZABUDOWY DO 7,2 M. Możliwe dla Cantera, w zależności od tonażu, ze względu na rożne długości ramy. Ponadto jako Canter 3,5 t z rozstawem osi 3850 mm oferuje najdłuższą w swoim segmencie długość zabudowy wynoszącą 5,7 m.
    • SZEŚĆ ROZSTAWÓW OSI. Daje Canterowi dużą zmienność
    ZMIENNY.
  • WYTRZYMAŁY.

    • DUŻA NOŚNOŚĆ PODWOZIA. Nieco poniżej 5 ton w przypadku Cantera 7,5 t i około 6 ton w przypadku Cantera 8,55 t stanowią podstawę przekonującej ładowności.
    • WARIANT 4X4. Dzięki podwójnym oponom i możliwości wyboru napędu na wszystkie koła, skrzyni redukcyjnej i blokady mechanizmu różnicowego, Canter łączy w sobie zwiększoną trakcję i oszczędność paliwa w zależności od potrzeb.
    WYTRZYMAŁY.
  • PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY.

    • ZABUDOWY FABRYCZNE FUSO. Opcje Cantera z wywrotką i skrzynią ładunkową w różnych wersjach oferują kompletny pakiet, który może być szybko dostarczony wraz z gwarancją.
    • WEDŁUG ŻYCZEŃ. Dzięki ścisłej współpracy FUSO ze wszystkimi głównymi producentami, Canter może być wyposażony alternatywnie w zabudowę niemal każdej marki.
    • ABSOLUTNA ELASTYCZNOŚĆ ZABUDOWY. Canter oferuje to dzięki opcjonalnym, fabrycznym przystawkom odbioru mocy i interfejsowi 24 V.
    PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.
  • WYDAJNY.

    • POTĘŻNE 3-LITROWE SILNIKI. Dostępne są trzy różne klasy mocy dla Cantera, w zależności od tonażu. Wszystkie silniki spełniają normę EURO VI (poziom E) i są niezwykle ekonomiczne.
    • FUNKCJA START-STOP. Wygodna, oszczędzająca paliwo i standardowo montowana we wszystkich silnikach Canter.
    WYDAJNY.
  • KOMFORTOWY.

    • BARDZO DOBRA WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH. Canter zapewnia to w każdej sytuacji na drodze dzięki szerokiej przedniej szybie i dużym szybom bocznym.
    • BEZSTOPNIOWA REGULACJA. Kierownica Cantera dostosowuje się do rozmiarów kierowcy.
    • DOBRZE PRZEMYŚLANE MOŻLIWOŚCI PRZECHOWYWANIA. Oferują się w Canterze do przechowywania rękawic roboczych i podobnych przedmiotów.
    • PRZYJEMNA TEMPERATURA WNĘTRZA. Canter dba o to, czy jest gorąco czy zimno, oferując do wyboru klimatyzację automatyczną lub manualną. Dla kabiny podwójnej przewidziano dodatkowy system wentylacji, którym można sterować oddzielnie.
    KOMFORTOWY.
  • BEZPIECZNY.

    • NOWOCZESNE SYSTEMY ASYSTY I BEZPIECZEŃSTWA. Canter przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa innych użytkowników dróg i wspiera swojego kierowcę takimi funkcjami jak asystent skręcania czy asystent utrzymania pasa ruchu.
    • FUNKCJA AUTOLIGHT. Canter standardowo automatycznie włącza reflektory za kierowcę.
    • OSTRZEŻENIE O PASACH BEZPIECZEŃSTWA. Canter wykrywa,
      czy pasy bezpieczeństwa są zapięte na wszystkich zajętych miejscach i emituje ostrzeżenie dźwiękowe, jeśli nie są.
    BEZPIECZNY.
  • ŁATWY W SERWISOWANIU.

    • DOBRY DOSTĘP. Canter ułatwia regularną konserwację dzięki łatwo dostępnym punktom serwisowym, a w przypadku konieczności wykonania poważniejszych prac, jego kabina łatwo się przechyla.
    ŁATWY W SERWISOWANIU.

SOLIDNE PODSTAWY.
PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY CANTER.

Jako zmienne podwozie z sześcioma różnymi rozstawami osi, FUSO Canter jest idealną bazą dla niemal każdego nadwozia. Jego solidna rama wykonana ze stali oferuje szczególnie wysoką nośność dzięki konstrukcji z ceowników. Szczegółowy układ otworów w ramie sprawia, że jest ona niezwykle przyjazna dla wykonywania zabudowy, a FUSO ściśle współpracuje ze wszystkimi popularnymi producentami zabudowy. Ponadto zabudowy fabryczne Canter do skrzyń i wywrotek oferują szczególnie szybką dostępność.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy wszystkich usług związanych z Canterem.

WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY.
INFORMACJE O PRODUKCIE CANTER.

BROSZURA BRANŻOWA USŁUGI KOMUNALNE

BROSZURA BRANŻOWA BUDOWNICTWO

BROSZURA BRANŻOWA OGRODNICTWO I ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU

BROSZURA PRZEMYSŁOWA TRANSPORT DYSTRYBUCYJNY

0 - 0 z 0 Pliki

PIĘKNE WIDOKI.
CANTER W ILUSTRACJACH.

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.