Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • RÓŻNORODNOŚĆ ODMIAN CANTER.
    GOTOWY NA KAŻDE WYZWANIE.

    Wszystkie modele w skrócie

logo
PIĘĆ KATEGORII WAGOWYCH.
3,5t | 6t | 6,5t | 7,5t | 8,55t
SZEŚĆ ROZSTAWÓW OSI.
2.500 mm | 2.800 mm | 3.400 mm
3.850 mm | 4.300 mm | 4.750 mm*
*Różne rozstawy osi 4x4: 3.415 mm | 3.865 mm
TRZY SILNIKI.
130 KM | 150 KM | 175 KM
TRZY WARIANTY KABINY.
Standard (szerokość: 1.695 m)
Comfort (szerokość: 1.995 m)
Kabina podwójna (szerokość: 1.995 m)

BEZPOŚREDNIE PORÓWNANIE. PRZEGLĄD MODELU CANTER.

  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu. Jego promień skrętu wynoszący zaledwie 10,2 m przy rozstawie osi 2.500 mm, jest najmniejszy w klasie 3,5 tony.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z dołączanym napędem na wszystkie koła, dołączaną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.
  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu. Jego promień skrętu wynoszący zaledwie 10,2 m przy rozstawie osi 2.500 mm, jest najmniejszy w klasie 3,5 tony.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z dołączanym napędem na wszystkie koła, dołączaną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.

NAJLEPSZY WYBÓR.
ROZWIĄZANIA BRANŻOWE CANTER.

Jako dystrybutor na ostatniej mili z towarami przez miasto? Ze żwirem i kamieniami na wywrotce na plac budowy?
Rośliny i worki z ziemią na płaskiej platformie dla ogrodnictwa?
Z nadwoziem wymiennym w usługach komunalnych latem i zimą? Kolejne wyzwanie logistyczne?
Nieważne, Canter wykonuje (prawie) każdą pracę.

SOLIDNE PODSTAWY.
PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY CANTER.

Jako zmienne podwozie z sześcioma różnymi rozstawami osi, FUSO Canter jest idealną bazą dla niemal każdego nadwozia. Jego solidna rama wykonana ze stali oferuje szczególnie wysoką nośność dzięki konstrukcji z ceowników. Szczegółowy układ otworów w ramie sprawia, że jest ona niezwykle przyjazna dla wykonywania zabudowy, a FUSO ściśle współpracuje ze wszystkimi popularnymi producentami zabudowy. Ponadto zabudowy fabryczne Canter do skrzyń i wywrotek oferują szczególnie szybką dostępność.

PIĘKNE WIDOKI.
CANTER W ILUSTRACJACH.

Wszystko kręci się wokół Canter – z ciekawymi informacjami, ekscytującymi spostrzeżeniami i zabawnymi historiami o pojeździe, technologii i ludziach.

DANE TECHNICZNE.
CANTER W LICZBACH.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Ładowność podwozia (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2

DO PRODUKTU

3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3 Podwójna / 6
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6

DO PRODUKTU

6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400
Ładowność podwozia (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.300/4.360
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Ładowność podwozia (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksymalna długość zabudowy 5.005 5.750 4.005 4.750
Obciążenia osi (przód/tył) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kąt nachylenia (przód/tył) 35°/25°
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7 Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Ładowność podwozia (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksymalna długość zabudowy 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów **dostępne tylko z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Ładowność podwozia (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.725 6.470 7.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800
Przekładnia 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 13,8 15,2 16,6 18

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy wszystkich usług związanych z Canterem.

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.