Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • NEXT GENERATION eCANTER.
    MAKES e WORK.

    Najważniejsze informacje i korzyści dla klientów

logo
ZERO EMISJI.
Lokalnie bez emisji CO2 i cichy
ZASIĘG DO 200 KM.
W pełni elektryczny i niezawodny
4 KATEGORIE WAGOWE.
4,25 T I 6 T
7,49 T I 8,55 T
6 ROZSTAWÓW OSI.
2.500 mm I 2.800 mm
3.400 mm I 3.850 mm
4.450 mm I 4.750 mm

W PEŁNI NAŁADOWANY.
NEXT GENERATION eCANTER.

  • WIĘKSZY WYBÓR.
    ŁĄCZNIE 42 WARIANTY.

    Dzięki wprowadzeniu Next Generation eCanter jako produktu seryjnego, FUSO oferuje największą paletę elektrycznych ciężarówek w ramach Daimler Truck AG. Na łączną liczbę 42 wariantów składają się 4 klasy wagowe, 6 rozstawów osi, 2 rodzaje kabin i 3 opcje pakietów akumulatorów. Oznacza to, że eCanter nowej generacji ma odpowiednią konfigurację dla niemal wszystkich wymagań klienta.

    PORTFOLIO
  • DOTRZEĆ DALEJ.
    ZASIĘG DO 200 KM.

    W zależności od przestrzeni zabudowy, która jest określona przez tonaż i rozstaw osi, FUSO wyposaża Next Generation eCanter w różne pakiety akumulatorów. Pakiet S oferuje zasięg do 70 km na jednym ładowaniu. Pakiet M pozwala na przejechanie do 140 km na jednym ładowaniu, a pakiet L do 200 km.

    ZASIĘG
  • ŁADOWANIE WSZĘDZIE.
    MOŻLIWE AC I DC.

    W przeciwieństwie do innych elektrycznych ciężarówek, Next Generation eCanter jest również kompatybilny z bardziej ekonomiczną technologią ładowania AC (prądem zmiennym) i nie musi wymagać bardziej kosztownej stacji ładowania DC (ładowanie wysokowydajne). Moc ładowania dla ładowania AC wynosi 11 kW (akumulator S) lub 22 kW (akumulator M i L). Klienci mogą zamówić pasujący Wallbox Siemens bezpośrednio u swojego dealera FUSO.

    ROZWIĄZANIA W ZAKRESIE ŁADOWANIA
  • NOWE WZORNICTWO.
    WYGLĄD I FUNKCJE.

    Fakt, że Next Generation eCanter jest najnowocześniejszym pojazdem elektrycznym, znajduje również odzwierciedlenie w jego konstrukcji i wyposażeniu. Oprócz charakterystycznego wyglądu kabiny można go rozpoznać między innymi po standardowym oświetleniu LED z przodu i z tyłu. We wnętrzu nowy, w pełni cyfrowy zestaw wskaźników IPS oferuje kierowcy nie tylko nowoczesny wygląd, ale także wiele funkcjonalnych opcji wyświetlania konkretnych informacji, takich jak poziom naładowania akumulatora czy poziom rekuperacji.

    WZORNICTWO
  • CANTER GENE.
    PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY JAK ZAWSZE.

    FUSO oferuje Next Generation eCanter z zabudowami fabrycznymi jako skrzynie ładunkowe i wywrotki oraz opcjonalnie wyposaża go w mechaniczne przystawki odbioru mocy, które łatwo zasilają agregaty, takie jak sprężarka chłodząca.

    PRZYJAZNOŚĆ DLA ZABUDOWY
  • WIĘKSZY WYBÓR.
    ŁĄCZNIE 42 WARIANTY.

    Dzięki wprowadzeniu Next Generation eCanter jako produktu seryjnego, FUSO oferuje największą paletę elektrycznych ciężarówek w ramach Daimler Truck AG. Na łączną liczbę 42 wariantów składają się 4 klasy wagowe, 6 rozstawów osi, 2 rodzaje kabin i 3 opcje pakietów akumulatorów. Oznacza to, że eCanter nowej generacji ma odpowiednią konfigurację dla niemal wszystkich wymagań klienta.

    PORTFOLIO
  • DOTRZEĆ DALEJ.
    ZASIĘG DO 200 KM.

    W zależności od przestrzeni zabudowy, która jest określona przez tonaż i rozstaw osi, FUSO wyposaża Next Generation eCanter w różne pakiety akumulatorów. Pakiet S oferuje zasięg do 70 km na jednym ładowaniu. Pakiet M pozwala na przejechanie do 140 km na jednym ładowaniu, a pakiet L do 200 km.

    ZASIĘG
  • ŁADOWANIE WSZĘDZIE.
    MOŻLIWE AC I DC.

    W przeciwieństwie do innych elektrycznych ciężarówek, Next Generation eCanter jest również kompatybilny z bardziej ekonomiczną technologią ładowania AC (prądem zmiennym) i nie musi wymagać bardziej kosztownej stacji ładowania DC (ładowanie wysokowydajne). Moc ładowania dla ładowania AC wynosi 11 kW (akumulator S) lub 22 kW (akumulator M i L). Klienci mogą zamówić pasujący Wallbox Siemens bezpośrednio u swojego dealera FUSO.

    ROZWIĄZANIA W ZAKRESIE ŁADOWANIA
  • NOWE WZORNICTWO.
    WYGLĄD I FUNKCJE.

    Fakt, że Next Generation eCanter jest najnowocześniejszym pojazdem elektrycznym, znajduje również odzwierciedlenie w jego konstrukcji i wyposażeniu. Oprócz charakterystycznego wyglądu kabiny można go rozpoznać między innymi po standardowym oświetleniu LED z przodu i z tyłu. We wnętrzu nowy, w pełni cyfrowy zestaw wskaźników IPS oferuje kierowcy nie tylko nowoczesny wygląd, ale także wiele funkcjonalnych opcji wyświetlania konkretnych informacji, takich jak poziom naładowania akumulatora czy poziom rekuperacji.

    WZORNICTWO
  • CANTER GENE.
    PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY JAK ZAWSZE.

    FUSO oferuje Next Generation eCanter z zabudowami fabrycznymi jako skrzynie ładunkowe i wywrotki oraz opcjonalnie wyposaża go w mechaniczne przystawki odbioru mocy, które łatwo zasilają agregaty, takie jak sprężarka chłodząca.

    PRZYJAZNOŚĆ DLA ZABUDOWY

NA CZELE.
FUSO TO UMOŻLIWIA

Wspólnie ze swoimi klientami FUSO zdobyło w ciągu ostatnich pięciu lat cenne doświadczenie w zakresie eMobility z pierwszym eCanterem. Niektóre z najważniejszych i największych firm logistycznych w Europie od samego początku zaufały firmie FUSO i od tego czasu polegają na lokalnie bezemisyjnej, w pełni elektrycznej lekkiej ciężarówce w codziennych dostawach do miast. eCanter został już z powodzeniem wprowadzony na 13 europejskich rynkach.

ZABRAĆ WSZYSTKICH.
FUSO TO UMOŻLIWIA.

Teraz FUSO robi kolejny krok na drodze do bezemisyjnej jazdy i umożliwia eMobilność wszystkim swoim klientom w całej Europie. W przyszłości będą oni mogli kupić Next Generation eCanter bezpośrednio u swojego dealera FUSO.

Bogate portfolio serii pokrywa prawie wszystkie indywidualne zastosowania i oferuje szeroki zakres opcji zabudowy. eCanter nowej generacji jest idealną, zrównoważoną alternatywą dla transportu i usług w mieście i na obszarach miejskich.

BYĆ PIONIEREM.<br /> FUSO TWORZY eMOBILNOŚĆ OD 2010 ROKU.


W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

TWORZENIE FAKTÓW.<br /> FUSO SPRAWIA, ŻE eMOBILNOŚĆ JEST NIEZAWODNA.

Ta pierwsza na świecie flota eTruck w zastosowaniach praktycznych pokonała już ponad 5 milionów kilometrów z napędem elektrycznym – lokalnie bez emisji, cicho i niezawodnie. W rzeczywistości tak niezawodnie, że w 2020 roku FUSO otrzymało największe w historii Daimler Truck zamówienie na elektryczną flotę ciężarówek od swojego klienta i partnera w testach praktycznych – DB Schenker.

ZAPEWNIĆ PRZYSZŁOŚĆ.<br /> FUSO TWORZY BEZEMISYJNY TRANSPORT.

FUSO Next Generation eCanter wnosi istotny wkład w uczynienie transportu neutralnym dla klimatu. Coraz więcej krajów wyznacza cele klimatyczne i wprowadza regulacje mające na celu ograniczenie emisji CO2, która jest przyczyną globalnego ocieplenia. Duże znaczenie mają tu pojazdy bezemisyjne. Jako marka Daimler Truck AG, FUSO dąży do tego, aby najpóźniej do roku 2039 wszystkie nowe pojazdy były neutralne pod względem emisji CO2 „tank to wheel”.

MIEĆ CELE.<br /> FUSO CZYNI KLIENTÓW NIEZALEŻNYMI.

Również wielu dużych i międzynarodowych klientów FUSO postawiło już sobie ambitne i dalekosiężne cele w zakresie ochrony klimatu, niezależnie od przepisów i regulacji, i już teraz intensywnie pracuje nad zmianą sektora transportowego w sposób zrównoważony w dosłownym znaczeniu we wszystkich obszarach. FUSO wspiera ich w tym.

DOTRZYMAĆ SŁOWA.<br /> FUSO UŁATWIA eMOBILNOŚĆ.

FUSO bardzo dobrze zna swoich klientów i dlatego doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań, jakie oznacza dla nich hasło „zero emisji”. Wprowadzając Next Generation eCanter, firma FUSO podejmuje się więc również zadania doradzania i informowania swoich klientów w najlepszy możliwy sposób, aby uczynić eMobilność jeszcze bardziej praktyczną i jeszcze łatwiejszą dla nich.

BEZ WYMÓWEK.<br /> FUSO CZYNI eMOBILNOŚĆ ATRAKCYJNĄ.

Aktywna walka z globalnym kryzysem klimatycznym jest najlepszym argumentem, ale jest jeszcze więcej dobrych powodów dla Next Generation eCanter. Ograniczenia dotyczące pojazdów z silnikiem wysokoprężnym, jakie już obowiązują w wielu europejskich metropoliach, nie mają na nią wpływu. Natomiast klienci, którzy zdecydują się na całkowicie elektryczną lekką ciężarówkę, mogą, w zależności od danego kraju, skorzystać z ulg podatkowych dla pojazdów elektrycznych i programów dotacji na ich zakup. Jednocześnie stale rośnie sieć publicznej infrastruktury ładowania, a wydajność i zasięg pojazdów stale się zwiększają, przy jednoczesnym spadku kosztów technologii akumulatorów.

NADJEŻDŻA NEXT GENERATION eCANTER.