7,49 T I 8,55 T
3.400 mm I 3.850 mm
4.450 mm I 4.750 mm
Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
Wspólnie ze swoimi klientami FUSO zdobyło w ciągu ostatnich pięciu lat cenne doświadczenie w zakresie eMobility z pierwszym eCanterem. Niektóre z najważniejszych i największych firm logistycznych w Europie od samego początku zaufały firmie FUSO i od tego czasu polegają na lokalnie bezemisyjnej, w pełni elektrycznej lekkiej ciężarówce w codziennych dostawach do miast. eCanter został już z powodzeniem wprowadzony na 13 europejskich rynkach.
Teraz FUSO robi kolejny krok na drodze do bezemisyjnej jazdy i umożliwia eMobilność wszystkim swoim klientom w całej Europie. W przyszłości będą oni mogli kupić Next Generation eCanter bezpośrednio u swojego dealera FUSO.
Bogate portfolio serii pokrywa prawie wszystkie indywidualne zastosowania i oferuje szeroki zakres opcji zabudowy. eCanter nowej generacji jest idealną, zrównoważoną alternatywą dla transportu i usług w mieście i na obszarach miejskich.
W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.
Ta pierwsza na świecie flota eTruck w zastosowaniach praktycznych pokonała już ponad 10 milionów kilometrów z napędem elektrycznym – lokalnie bez emisji, cicho i niezawodnie. W rzeczywistości tak niezawodnie, że w 2020 roku FUSO otrzymało największe w historii Daimler Truck zamówienie na elektryczną flotę ciężarówek od swojego klienta i partnera w testach praktycznych – DB Schenker.
FUSO Next Generation eCanter wnosi istotny wkład w uczynienie transportu neutralnym dla klimatu. Coraz więcej krajów wyznacza cele klimatyczne i wprowadza regulacje mające na celu ograniczenie emisji CO2, która jest przyczyną globalnego ocieplenia. Duże znaczenie mają tu pojazdy bezemisyjne. Jako marka Daimler Truck AG, FUSO dąży do tego, aby najpóźniej do roku 2039 wszystkie nowe pojazdy były neutralne pod względem emisji CO2 „tank to wheel”.
Również wielu dużych i międzynarodowych klientów FUSO postawiło już sobie ambitne i dalekosiężne cele w zakresie ochrony klimatu, niezależnie od przepisów i regulacji, i już teraz intensywnie pracuje nad zmianą sektora transportowego w sposób zrównoważony w dosłownym znaczeniu we wszystkich obszarach. FUSO wspiera ich w tym.
FUSO bardzo dobrze zna swoich klientów i dlatego doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań, jakie oznacza dla nich hasło „zero emisji”. Wprowadzając Next Generation eCanter, firma FUSO podejmuje się więc również zadania doradzania i informowania swoich klientów w najlepszy możliwy sposób, aby uczynić eMobilność jeszcze bardziej praktyczną i jeszcze łatwiejszą dla nich.
Aktywna walka z globalnym kryzysem klimatycznym jest najlepszym argumentem, ale jest jeszcze więcej dobrych powodów dla Next Generation eCanter. Ograniczenia dotyczące pojazdów z silnikiem wysokoprężnym, jakie już obowiązują w wielu europejskich metropoliach, nie mają na nią wpływu. Natomiast klienci, którzy zdecydują się na całkowicie elektryczną lekką ciężarówkę, mogą, w zależności od danego kraju, skorzystać z ulg podatkowych dla pojazdów elektrycznych i programów dotacji na ich zakup. Jednocześnie stale rośnie sieć publicznej infrastruktury ładowania, a wydajność i zasięg pojazdów stale się zwiększają, przy jednoczesnym spadku kosztów technologii akumulatorów.