Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem dla (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych.
Podobnie jak wszystkie modele, Canter 7,5 t oferuje oczywiście typowe dla lekkiej ciężarówki kompaktowe wymiary, dzięki którym jest zwrotny i łatwy w manewrowaniu. Ponadto, w zależności od konfiguracji, jego masa własna jest bezkonkurencyjnie niska w swojej klasie – 2.520 kg z pojedynczą kabiną i 2.785 kg z podwójną kabiną – bez utraty stabilności.
Zapewnia to jego solidna stalowa rama o grubości 6 mm, która umożliwia nośność do 5 t. Wysoki maksymalny nacisk na oś – 3.100 kg na oś przednią i do 5.800 kg na oś tylną – dopełnia zorientowaną na ładowność konstrukcję Cantera 7,5 t.
Korzystna konstrukcja Cantera 7,5 t jako pojazdu z wysuniętą kabiną nadaje mu najbardziej kompaktowe wymiary ogólne w porównaniu. Szczególnie przy dłuższych wymiarach zabudowy – maksymalnie 7,2 m – jest to absolutna przewaga nad ciężarówkami z nosem. Canter 7,5 t oferuje wyraźną przewagę w zakresie zwrotności przy równie dużej liczbie – do 15 – miejsc na palety. Nie wspominając o dodatkowym ciężarze przyczepy do 3,5 t.
Kolejnym praktycznym kamieniem węgielnym jest uporządkowana konstrukcja wnętrza, która skutkuje doskonałą szerokością przejścia wynoszącą około 200 mm. Łatwe i bezpieczne wysiadanie po stronie pasażera na drogach o dużym natężeniu ruchu nie stanowi problemu.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0m) | Comfort (2,0m) | |||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 6 | ||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standard (1,7 m) | ||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | ||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.300/4.360 | ||
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | ||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Ładowność podwozia (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | ||||||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów | **dostępne tylko z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | |||
Przekładnia | 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Dla Cantera 7,5 t FUSO oferuje wybór pomiędzy dwoma wariantami kabiny typu komfort.
Dla Cantera 7,5 t dostępne są do wyboru dwa ekonomiczne i mocne silniki 3-litrowe o mocy 110 kW (130 KM) i 129 kW (150 KM).
Oprócz konwencjonalnej 5-biegowej skrzyni manualnej, FUSO oferuje dla Cantera 7,5 t dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0.
Canter 7,5 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.
Dla Cantera 7,5 t FUSO oferuje zabudowy jako 3-stronna wywrotka ze stalowymi burtami bezpośrednio z fabryki.
Wnętrze Cantera 7,5 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.
Portfolio Cantera 7,5 t zachwyca wieloma innymi praktycznymi elementami wyposażenia.
FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.