Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • CANTER 7,5 T.
    GOTOWY NA KAŻDY DZIEŃ.

    Przegląd, dane techniczne, szczegóły wyposażenia

logo
NIEMAL 5 T NOŚNOŚCI PODWOZIA.
Mocna podstawa, najlepsza ładowność w swojej klasie.
6 ROZSTAWÓW OSI.
Pełny wybór, przekonująca różnorodność wersji
IDEALNE KONCEPCJA WNĘTRZA.
Duża szerokość przejścia, szczególnie praktyczna.

WIERNY TOWARZYSZ. CANTER 7,5 T.

7C15 (D) / 7C18 (D)

FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem dla (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych.

Podobnie jak wszystkie modele, Canter 7,5 t oferuje oczywiście typowe dla lekkiej ciężarówki kompaktowe wymiary, dzięki którym jest zwrotny i łatwy w manewrowaniu. Ponadto, w zależności od konfiguracji, jego masa własna jest bezkonkurencyjnie niska w swojej klasie – 2.520 kg z pojedynczą kabiną i 2.785 kg z podwójną kabiną – bez utraty stabilności.

Zapewnia to jego solidna stalowa rama o grubości 6 mm, która umożliwia nośność do 5 t. Wysoki maksymalny nacisk na oś – 3.100 kg na oś przednią i do 5.800 kg na oś tylną – dopełnia zorientowaną na ładowność konstrukcję Cantera 7,5 t.

Korzystna konstrukcja Cantera 7,5 t jako pojazdu z wysuniętą kabiną nadaje mu najbardziej kompaktowe wymiary ogólne w porównaniu. Szczególnie przy dłuższych wymiarach zabudowy – maksymalnie 7,2 m – jest to absolutna przewaga nad ciężarówkami z nosem. Canter 7,5 t oferuje wyraźną przewagę w zakresie zwrotności przy równie dużej liczbie – do 15 – miejsc na palety. Nie wspominając o dodatkowym ciężarze przyczepy do 3,5 t.

Kolejnym praktycznym kamieniem węgielnym jest uporządkowana konstrukcja wnętrza, która skutkuje doskonałą szerokością przejścia wynoszącą około 200 mm. Łatwe i bezpieczne wysiadanie po stronie pasażera na drogach o dużym natężeniu ruchu nie stanowi problemu.

DANE TECHNICZNE.
CANTER 7,5 T W LICZBACH.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Ładowność podwozia (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3 Podwójna / 6
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400
Ładowność podwozia (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.300/4.360
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Ładowność podwozia (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksymalna długość zabudowy 5.005 5.750 4.005 4.750
Obciążenia osi (przód/tył) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kąt nachylenia (przód/tył) 35°/25°
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7 Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Ładowność podwozia (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksymalna długość zabudowy 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów **dostępne tylko z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Ładowność podwozia (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.725 6.470 7.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800
Przekładnia 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 13,8 15,2 16,6 18

WARTOŚCI WEWNĘTRZNE.
CANTER 7,5 T W SZCZEGÓŁACH.

KABINY.
SZEROKIE I PODWÓJNE.

Dla Cantera 7,5 t FUSO oferuje wybór pomiędzy dwoma wariantami kabiny typu komfort.

  • Obie kabiny mają szerokość 1.995 mm i łączą kompaktowe wymiary zewnętrzne z przestronnym wnętrzem. Kabina pojedyncza komfort ma trzy miejsca, a kabina podwójna komfort siedem miejsc.

SILNIKI.
MOCNE I OSZCZĘDNE.

Dla Cantera 7,5 t dostępne są do wyboru dwa ekonomiczne i mocne silniki 3-litrowe o mocy 110 kW (130 KM) i 129 kW (150 KM).

  • Jego turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny zapewnia optymalną reakcję i niezmiennie wysoki moment obrotowy nawet przy niskich obrotach silnika.
  • Wyposażone są standardowo w najnowocześniejszą technologię common-rail i funkcję start-stop.
  • Zamknięty, automatycznie regenerujący się filtr cząstek stałych w połączeniu z selektywną redukcją katalityczną (SCR) oczyszcza spaliny.
  • Silniki spełniają normę EURO VI (poziom E).

PRZEKŁADNIA.
MANUALNA I AUTOMATYCZNA.

Oprócz konwencjonalnej 5-biegowej skrzyni manualnej, FUSO oferuje dla Cantera 7,5 t dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0.

  • Zautomatyzowana, 6-biegowa skrzynia biegów zapewnia komfortową zmianę biegów bez przerywania siły pociągowej i przy minimalnym zużyciu.
  • Dodatkowe funkcje obejmują praktyczną funkcję bezpiecznego parkowania, oszczędzający paliwo zintegrowany tryb Eco oraz inne inteligentne rozwiązania, takie jak funkcja pełzania ułatwiająca manewrowanie czy asystent ruszania na wzniesieniu zapewniający bezproblemowe ruszanie pod górę.

BEZPIECZEŃSTWO.
OCHRONA I WSPARCIE.

Canter 7,5 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.

  • ESP, ABS, AEBS (system hamowania awaryjnego), LDWS (asystent utrzymania pasa ruchu) i poduszka powietrzna kierowcy są w standardzie.
  • Sideguard Assist (asystent skrętu) jest dostępny opcjonalnie.
  • Oprócz standardowych świateł do jazdy dziennej LED, dostępne są opcjonalne przednie reflektory w wersji LED.
  • Oprócz opcjonalnej przedniej poduszki powietrznej pasażera, przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa zwiększa bezpieczeństwo pasażerów.
  • Wzmocniona tylna osłona przeciwnajazdowa zapewnia jeszcze lepszą ochronę podczas kolizji z tyłu pojazdu.

ZABUDOWY FABRYCZNE.
SZYBKO DOSTĘPNE I SPRAWDZONE.

Dla Cantera 7,5 t FUSO oferuje zabudowy jako 3-stronna wywrotka ze stalowymi burtami bezpośrednio z fabryki.

  • Oferta zwiększa szybkość budowy kompletnego pojazdu.
  • Zabudowy fabryczne, opracowane i przetestowane przez FUSO, oznaczają maksymalną jakość jako kompletna koncepcja pojazdu.
  • 36-miesięczna gwarancja na fabryczne podwozie, zespół napędowy i podzespoły do 100.000 km obejmuje również nadwozie.
  • Liczne elementy dodatkowe, takie jak skrzynka narzędziowa, są dostępne jako opcja.

WNĘTRZE.
WYGODNE I PRAKTYCZNE.

Wnętrze Cantera 7,5 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.

  • Płynnie regulowana kierownica do indywidualnego dopasowania jest standardem.
  • Dostępny jest również szczególnie wygodny ergonomiczny amortyzowany fotel kierowcy z Isringhausen.
  • Przemyślana koncepcja schowków wnosi przejrzystość i porządek oraz obejmuje sprytne rozwiązania, takie jak półka na tylnej części składanego fotela środkowego.
  • Elektrycznie podnoszone okna zwiększają łatwość użytkowania.

WIĘCEJ.
W SERII I OPCJONALNIE.

Portfolio Cantera 7,5 t zachwyca wieloma innymi praktycznymi elementami wyposażenia.

  • Standardowa funkcja Autolight steruje światłami drogowymi w zależności od warunków oświetleniowych.
  • Retarder chroni części zużywające się, takie jak klocki i tarcze oraz odciąża układ hamulcowy podczas długich zjazdów.
  • W zależności od wybranego rozstawy osi podwozie jest dostępne w obu szerokościach ramy 750 mm i 850 mm. 
  • Opcjonalny interfejs 24 V i fabrycznie montowane przystawki odbioru mocy uzupełniają łatwość zabudowy.
  • Dostępny jest wybór klimatyzacji automatycznej lub manualnej. 
  • Ta ostatnia jest dostępna również dla podwójnej kabiny z oddzielnie sterowaną dodatkową wentylacją dla tylnej kanapy.

WSZYSTKIE MODELE CANTER W SKRÓCIE.

  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.
  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.

PDFs & Guidebooks

KARTY TECHNICZNE CANTER 7,5 TONY

0 - 0 z 0 Pliki

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.