Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • CANTER 8,55 T.
    GOTOWY NA TRUDNE PRZYPADKI.

    Przegląd, dane techniczne, szczegóły wyposażenia

logo
PRAWIE 6 T NOŚNOŚCI PODWOZIA.
Stabilna baza, największy udźwig ze wszystkich Canterów
12,05 T DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA ZESPOŁU POJAZDÓW.
Mocne połączenie, duża objętość transportowa
DUONIC® 2.0 SERYJNIE.
Zautomatyzowana dwusprzęgłowa skrzynia biegów, przełącza się bez przerywania siły pociągowej

JASNE PODEJŚCIE. CANTER 8,55 T.

9C18

FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans udźwigu przy ładowności podwozia wynoszącej nieco poniżej 6 t i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t.

Canter 8,55 t ma typowe dla lekkiej ciężarówki kompaktowe wymiary, dzięki którym jest zwrotny i łatwy w manewrowaniu. Ponadto, w zależności od konfiguracji, ma wyjątkowo niską masę własną – 2.565 kg przy rozstawie osi 3.400 mm – bez utraty stabilności.

Zapewnia to solidna stalowa rama, która przy szerokości 850 mm, która jest stała we wszystkich modelach, zapewnia nośność podwozia prawie 6 t i większą stabilność toczenia. Duży maksymalny nacisk na oś – 3.100 kg na oś przednią i do 5.800 kg na oś tylną – dopełnia solidną konstrukcję Cantera 8,55 t.

Korzystna konstrukcja Cantera 8,55 t jako pojazdu z wysuniętą kabiną daje mu najbardziej kompaktowe wymiary całkowite w porównaniu z innymi. Szczególnie przy dłuższych wymiarach zabudowy – maksymalnie 7,2 m – jest to absolutna przewaga nad ciężarówkami z nosem. Canter 8,55 t oferuje wyraźną przewagę w zakresie zwrotności przy równie dużej liczbie – do 15 – miejsc na palety. Ponadto Canter 8,55 t może ciągnąć przyczepę o masie nawet 3,5 t.

Canter 8,55 t jest standardowo wyposażony w dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0. Oznacza to komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez przerwania siły pociągowej.

DANE TECHNICZNE.
CANTER 8,55 T W LICZBACH.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Ładowność podwozia (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3 Podwójna / 6
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400
Ładowność podwozia (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.300/4.360
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Ładowność podwozia (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksymalna długość zabudowy 5.005 5.750 4.005 4.750
Obciążenia osi (przód/tył) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kąt nachylenia (przód/tył) 35°/25°
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7 Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Ładowność podwozia (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksymalna długość zabudowy 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów **dostępne tylko z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Ładowność podwozia (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.725 6.470 7.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800
Przekładnia 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 13,8 15,2 16,6 18

WARTOŚCI WEWNĘTRZNE.
CANTER 8,55 T W SZCZEGÓŁACH.

KABINA.
SZEROKA I WYGODNA.

FUSO wyposaża Cantera 8,55 t fabrycznie w komfortową pojedynczą kabinę.

  • Ma ona szerokość 1 995 mm i łączy kompaktowe wymiary zewnętrzne z przestronnym wnętrzem. Komfortowa pojedyncza kabina ma trzy miejsca siedzące.

SILNIK.
MOCNY I EKONOMICZNY.

FUSO wyposaża Cantera 8,55 t w mocny 3-litrowy silnik o mocy 129 kW (175 KM), idealnie dobrany do wymagających zadań transportowych.

  • Jego turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny zapewnia optymalną reakcję i niezmiennie wysoki moment obrotowy nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika.
  • Jest on wyposażony w najnowocześniejszą technologię common-rail i funkcję start-stop w standardzie.
  • Zamknięty, automatycznie regenerujący się filtr cząstek stałych w połączeniu z selektywną redukcją katalityczną (SCR) oczyszcza spaliny.
  • Silnik spełnia normę EURO VI (poziom E).

PRZEKŁADNIA.
AUTOMATYCZNA I INTELIGENTNA.

FUSO wyposaża Cantera 8,55 t seryjnie w dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0.

  • Zautomatyzowana, 6-biegowa skrzynia biegów zapewnia komfortową zmianę biegów bez przerywania siły pociągowej i przy minimalnym zużyciu.
  • Dodatkowe funkcje obejmują praktyczną funkcję bezpiecznego parkowania, oszczędzający paliwo zintegrowany tryb Eco oraz inne inteligentne rozwiązania, takie jak funkcja pełzania ułatwiająca manewrowanie czy asystent ruszania na wzniesieniu zapewniający bezproblemowe ruszanie pod górę.

BEZPIECZEŃSTWO.
OCHRONA I WSPARCIE.

Canter 8,55 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.

  • ESP, ABS, AEBS (system hamowania awaryjnego), LDWS (asystent utrzymania pasa ruchu) i poduszka powietrzna kierowcy są w standardzie.
  • Sideguard Assist (asystent skrętu) jest dostępny opcjonalnie.
  • Oprócz standardowych świateł do jazdy dziennej LED, dostępne są opcjonalne przednie reflektory w wersji LED.
  • Oprócz opcjonalnej przedniej poduszki powietrznej pasażera, przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa zwiększa bezpieczeństwo pasażerów.
  • Wzmocniona tylna osłona przeciwnajazdowa zapewnia jeszcze lepszą ochronę podczas kolizji z tyłu pojazdu.

MOŻLIWOŚCI ZABUDOWY.
WSZECHSTRONNY I IDEALNIE DOPASOWANY.

Canter 8,55 t został zaprojektowany jako szczególnie łatwy w zabudowie, a FUSO ściśle współpracuje z renomowanymi producentami nadwozi.

  • Rama z ceowników ma szerokość 850 mm dla wszystkich czterech możliwych do wyboru rozstawów osi.
  • Przystawki odbioru mocy są dostępne w dwóch wersjach, 31 kW lub 62 kW z kołnierzem (196 Nm / 392 Nm), a także w wersji 31 kW do pomp podłączonych bezpośrednio (196 Nm).
  • Konsole zabudowy oraz dodatkowe wsporniki, np. na sprężarkę, są dostępne jako opcja.
  • Opcjonalny interfejs 24 V dopełnia łatwość zabudowy.

WNĘTRZE.
WYGODNE I PRAKTYCZNE.

Wnętrze Cantera 8,55 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.

  • Płynnie regulowana kierownica do indywidualnej regulacji jest standardem.
  • Dostępny jest również szczególnie wygodny ergonomiczny amortyzowany fotel kierowcy z Isringhausen.
  • Przemyślana koncepcja schowków wnosi przejrzystość i porządek oraz obejmuje sprytne rozwiązania, takie jak półka na tylnej części składanego fotela środkowego.
  • Elektrycznie podnoszone okna zwiększają łatwość użytkowania.

WIĘCEJ.
W SERII I OPCJONALNIE.

Portfolio Cantera 8,55 t przekonuje wieloma innymi, zorientowanymi na praktykę cechami wyposażenia.

  • Standardowa funkcja Autolight steruje światłami drogowymi w zależności od warunków oświetleniowych.
  • Retarder chroni części zużywające się, takie jak klocki i tarcze oraz odciąża układ hamulcowy podczas długich zjazdów.
  • Jako opcja dostępna jest klimatyzacja automatyczna lub manualna.

WSZYSTKIE MODELE CANTER W SKRÓCIE.

  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.
  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.

PDFs & Guidebooks

KARTY TECHNICZNE CANTER 8,55 TONY

0 - 0 z 0 Pliki

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.