Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans udźwigu przy ładowności podwozia wynoszącej nieco poniżej 6 t i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t.
Canter 8,55 t ma typowe dla lekkiej ciężarówki kompaktowe wymiary, dzięki którym jest zwrotny i łatwy w manewrowaniu. Ponadto, w zależności od konfiguracji, ma wyjątkowo niską masę własną – 2.565 kg przy rozstawie osi 3.400 mm – bez utraty stabilności.
Zapewnia to solidna stalowa rama, która przy szerokości 850 mm, która jest stała we wszystkich modelach, zapewnia nośność podwozia prawie 6 t i większą stabilność toczenia. Duży maksymalny nacisk na oś – 3.100 kg na oś przednią i do 5.800 kg na oś tylną – dopełnia solidną konstrukcję Cantera 8,55 t.
Korzystna konstrukcja Cantera 8,55 t jako pojazdu z wysuniętą kabiną daje mu najbardziej kompaktowe wymiary całkowite w porównaniu z innymi. Szczególnie przy dłuższych wymiarach zabudowy – maksymalnie 7,2 m – jest to absolutna przewaga nad ciężarówkami z nosem. Canter 8,55 t oferuje wyraźną przewagę w zakresie zwrotności przy równie dużej liczbie – do 15 – miejsc na palety. Ponadto Canter 8,55 t może ciągnąć przyczepę o masie nawet 3,5 t.
Canter 8,55 t jest standardowo wyposażony w dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0. Oznacza to komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez przerwania siły pociągowej.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0m) | Comfort (2,0m) | |||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 6 | ||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standard (1,7 m) | ||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | ||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.300/4.360 | ||
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | ||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||
Rozstaw osi (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maksymalna długość zabudowy | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kąt nachylenia (przód/tył) | 35°/25° | |||
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Ładowność podwozia (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | ||||||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów | **dostępne tylko z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | |||
Przekładnia | 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO wyposaża Cantera 8,55 t fabrycznie w komfortową pojedynczą kabinę.
FUSO wyposaża Cantera 8,55 t w mocny 3-litrowy silnik o mocy 129 kW (175 KM), idealnie dobrany do wymagających zadań transportowych.
FUSO wyposaża Cantera 8,55 t seryjnie w dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0.
Canter 8,55 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.
Canter 8,55 t został zaprojektowany jako szczególnie łatwy w zabudowie, a FUSO ściśle współpracuje z renomowanymi producentami nadwozi.
Wnętrze Cantera 8,55 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.
Portfolio Cantera 8,55 t przekonuje wieloma innymi, zorientowanymi na praktykę cechami wyposażenia.
FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.