Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • CANTER 6,0 T.
    GOTOWY DO ZASTOSOWAŃ SPECJALNYCH.

    Przegląd, dane techniczne, szczegóły wyposażenia

logo
TYLKO 1,7 M SZEROKOŚCI KABINY.
Kompaktowe wymiary, przebije się wszędzie.
OKOŁO 3,8 T NOŚNOŚCI PODWOZIA.
Stabilna podstawa, gwarantowana duża ładowność.
DUŻE OBCIĄŻENIA OSI.
Do 2.300 kg z przodu, do 4.350 kg z tyłu.

SMUKŁA SYLWETKA. CANTER 6,0 T.

6S15

FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych i prawdziwym wyjątkiem w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

Podczas gdy Canter 6 t z kabiną o szerokości zaledwie 1,7 m – przy szerokości ramy 700 mm – jest bardzo wąski już fabrycznie, z trzema różnymi rozstawami osi – 2.500 mm, 2.800 i 3.400 mm – oferuje również pełną zmienność dla różnych zabudów i wszechstronnych zastosowań.

Dzięki swojej konstrukcji zorientowanej na masę, Canter 6 t może uzyskać ładowność podwozia do 3,8 tony. Dzięki stabilnej ramie z ceowników ze stali o grubości 5 mm oraz imponującym obciążeniom osi – z przodu do 2300 kg, z tyłu do 4350 kg – stanowi on idealną podstawę do zastosowań wymagających dużej ładowności. Do tego dochodzi możliwość holowania przyczepy o masie do 3000 kg, co pozwala na osiągnięcie dopuszczalnej masy całkowitej do 9 ton.

Canter 6 t ma w standardzie nie tylko ESP i ABS, ale także AEBS (Advanced Emergency Braking System, asystent hamowania awaryjnego) i LDWS (Lane Departure Warning System, asystent utrzymania pasa ruchu). Dostępny opcjonalnie asystent skrętu zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo, zwłaszcza w mieście.

DANE TECHNICZNE.
CANTER 6,0 T W LICZBACH.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Ładowność podwozia (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3 Podwójna / 6
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400
Ładowność podwozia (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.300/4.360
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Ładowność podwozia (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksymalna długość zabudowy 5.005 5.750 4.005 4.750
Obciążenia osi (przód/tył) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kąt nachylenia (przód/tył) 35°/25°
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7 Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Ładowność podwozia (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksymalna długość zabudowy 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów **dostępne tylko z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Ładowność podwozia (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.725 6.470 7.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800
Przekładnia 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 13,8 15,2 16,6 18

WARTOŚCI WEWNĘTRZNE.
CANTER 6 T W LICZBACH.

KABINA.
WĄSKA I LEKKA.

Canter 6 t jest wstępnie skonfigurowany fabrycznie przez FUSO z wariantem wąskiej kabiny.

  • Standardowa pojedyncza kabina łączy niską masę własną z wyjątkowo kompaktowymi wymiarami, bez uszczerbku dla przestrzeni wewnętrznej. Przy szerokości zaledwie 1,7 m oferuje trzy pełnowartościowe miejsca siedzące.

SILNIK.
MOCNY I WYDAJNY.

Canter 6 t jest wyposażony w idealnie zwymiarowany, mocny i posiadający wysoki moment obrotowy 3-litrowy silnik o mocy 110 kW (150 KM).

  • Jego turbosprężarka o zmiennej geometrii turbiny zapewnia optymalną reakcję i niezmiennie wysoki moment obrotowy nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika.
  • W standardzie posiada najnowocześniejszą technologię common-rail oraz funkcję start-stop.
  • Zamknięty, automatycznie regenerujący się filtr cząstek stałych w połączeniu z selektywną redukcją katalityczną (SCR) oczyszcza spaliny.
  • Silnik spełnia normę EURO VI (poziom E).

PRZEKŁADNIA.
MANUALNA I FUNKCJONALNA.

W Canterze 6 t, FUSO montuje 5-biegową manualną skrzynię biegów.

  • Jest to własny projekt firmy FUSO, który sprawdził się na całym świecie i we wszystkich profilach wymagań.

BEZPIECZEŃSTWO.
OCHRONA I WSPARCIE.

Canter 6 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.

  • ESP, ABS, AEBS (system hamowania awaryjnego), LDWS (asystent utrzymania pasa ruchu) i poduszka powietrzna kierowcy.
  • Sideguard Assist (asystent skrętu) jest dostępny opcjonalnie.
  • Oprócz standardowych świateł do jazdy dziennej LED, dostępne są opcjonalne przednie reflektory w wersji LED.
  • Oprócz opcjonalnej przedniej poduszki powietrznej pasażera, przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa zwiększa bezpieczeństwo pasażerów.
  • Wzmocniona tylna osłona przeciwnajazdowa zapewnia jeszcze lepszą ochronę podczas kolizji z tyłu pojazdu.

ZABUDOWY FABRYCZNE.
SZYBKO DOSTĘPNE I SPRAWDZONE.

Dla Cantera 6 t FUSO oferuje zabudowy typu 3stronna wywrotka w różnych wersjach bezpośrednio z fabryki.

  • Oferta zwiększa szybką dostępność kompletnego pojazdu.
  • Zabudowy fabryczne, opracowane i przetestowane przez FUSO, oznaczają maksymalną jakość jako kompletna koncepcja pojazdu.
  • 36-miesięczna gwarancja na fabryczne podwozie, zespół napędowy i podzespoły do 100.000 km obejmuje również nadwozie.
  • Liczne elementy dodatkowe, takie jak skrzynka narzędziowa, są dostępne jako opcja.

WNĘTRZE.
WYGODNE I PRAKTYCZNE.

Wnętrze Cantera 6 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.

  • Płynnie regulowana kierownica do indywidualnej regulacji jest standardem.
  • Dostępny jest również szczególnie wygodny ergonomiczny amortyzowany fotel kierowcy z Isringhausen.
  • Przemyślana koncepcja schowków wnosi przejrzystość i porządek oraz obejmuje sprytne rozwiązania, takie jak półka na tylnej części składanego fotela środkowego.
  • Elektrycznie podnoszone okna zwiększają łatwość użytkowania.

WIĘCEJ.
W SERII I OPCJONALNIE.

Portfolio Cantera 6 t przekonuje wieloma innymi, zorientowanymi na praktykę cechami wyposażenia.

  • Standardowa funkcja Autolight steruje światłami drogowymi w zależności od warunków oświetleniowych.
  • Retarder chroni części zużywające się, takie jak klocki i tarcze oraz odciąża układ hamulcowy podczas długich zjazdów.
  • Opcjonalne złącze 24 V i fabrycznie dostępne przystawki odbioru mocy uzupełniają znakomitą przyjazność dla nadwozia.
  • Zoptymalizowane, wzmocnione zawieszenie osi przedniej ma pozytywny wpływ na właściwości jezdne i komfort jazdy przy dużych obciążeniach osi przedniej, np. przy zabudowie dźwigowej.
  • Jako opcja dostępna jest klimatyzacja automatyczna lub manualna.

WSZYSTKIE MODELE CANTER W SKRÓCIE

  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.
  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.

PDFs & Guidebooks

KARTY TECHNICZNE CANTER 6 TON

0 - 0 z 0 Pliki

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.