Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • WSZECHSTRONNY I NIEZAWODNY.
    FUSO CANTER W ZASTOSOWANIACH KOMUNALNYCH.

    Służba publiczna przez cały rok - to dotyczy wszystkich tych, którzy są w drodze w służbach komunalnych. Czyszczenie przydrożnych rowów i studzienek wiosną, wymiana wiórów na placu zabaw i wywóz śmieci z festynu wiejskiego latem, porządkowanie drewna w parku miejskim jesienią oraz odśnieżanie i posypywanie dróg zimą – pracownicy komunalni mają pełne ręce roboty przez 365 dni w roku, w końcu społeczność na nich polega.

    Dlatego potrzebują silnego wsparcia w swojej pracy. Do tego celu nadają się specjalne pojazdy, takie jak kompaktowa zamiatarka, pojazd ssąco-płuczący czy śmieciarka. Jako wzmocnienie można wykorzystać również elastyczne hakowce. Albo alternatywnie, podwozie do wymiennych nadwozi, np. most dźwigowy z platformą na lato i posypywarka na zimę. Płyta komunalna dla przedniego osprzętu i trochę dodatkowej trakcji dzięki 4x4 i mobilny pomocnik jest gotowy do każdej operacji.

    FUSO Canter spełnia wszystkie te wymagania – ponieważ jako szczególnie nośne podwozie dla specjalnych i wymiennych nadwozi z niezbędnymi przystawkami odbioru mocy i opcjonalnie dołączanym napędem na wszystkie koła, jest stworzony do całorocznych zastosowań komunalnych.

logo

FUSO CANTER DO ZASTOSOWAŃ KOMUNALNYCH.

  • TOP 5.

    • OGROMNA WSZECHSTRONNOŚĆ. Sprawia, że Canter jest bardzo interesującą koncepcją pojazdu dla gmin z ogólnego ekonomicznego punktu widzenia.
    • TRZY WARIANTY KABINY. W zależności od tonażu Canter dostępny jest z kabiną standardową, komfortową i komfortową podwójną i oferuje 3 lub do 7 pełnowartościowych miejsc. Dzięki temu w środku jest co najmniej tak samo przestronny, jak na zewnątrz jest kompaktowy.
    • KOMFORT KIEROWCY. Płynnie regulowana kierownica Cantera pozwala na indywidualne dopasowanie, a amortyzowany fotel Isringhausen, dostępny także z podłokietnikiem, regulacją wagi i podparciem lędźwiowym, sprawia, że nawet dłuższe podróże są komfortowe.
    • NOWOCZESNE SYSTEMY WSPOMAGANIA I BEZPIECZEŃSTWA. Canter przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa innych użytkowników dróg i wspiera swojego kierowcę takimi funkcjami jak asystent skręcania czy asystent utrzymania pasa ruchu.
    • 4X4 VARIANT. Dzięki podwójnym oponom i możliwości wyboru napędu na wszystkie koła, skrzyni redukcyjnej i blokady mechanizmu różnicowego, Canter łączy w sobie zwiększoną trakcję i oszczędność paliwa w zależności od potrzeb.
    TOP 5.
  • PRAKTYCZNY.

    • KOMPAKTOWE WYMIARY. Canter jest niezwykle zwrotny i ma wyraźną przewagę w ograniczonych obszarach ruchu. Przy zaledwie 10,2 m, Canter 3,5 t z komfortową pojedynczą kabiną ma również najmniejszy promień skrętu w swojej klasie!
    • WĄSKI WARIANT. Dzięki standardowej szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, Canter jest idealny do stosowania na wąskich ścieżkach lub drogach oraz w wąskich przejściach.
    • PROSTA KONCEPCJA OBSŁUGI. Wszystkie funkcje w kokpicie Cantera są zrozumiałe, nawet dla zmieniających się kierowców.
    • ŁATWOŚĆ MANEWROWANIA. Canter jest łatwy w manewrowaniu dzięki opcjonalnej dwusprzęgłowej skrzyni biegów DUONIC® 2.0 z funkcją pełzania.
    • BEZ NOSA. Jako pojazd z wysuniętą kabiną Canter zapewnia dobrą widoczność, a jego płaska przednia szyba i duże szyby boczne zapewniają bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach.
    PRAKTYCZNY.
  • WYTRZYMAŁY.

    • RAMA STALOWA NA CEOWNIKACH. Dzięki solidnej konstrukcji Canter może sprostać wszystkim wymaganiom komunalnym.
    • DUŻA NOŚNOŚĆ PODWOZIA. Canter 7,5 t oferuje nieco poniżej 5 t, a Canter 8,55 t około 6 t.
    • DO 3,5 T PRZYCZEPY. Canter może również holować ciężkie przyczepy.
    WYTRZYMAŁY.
  • ZMIENNY.

    • RÓŻNE DŁUGOŚCI RAM. Umożliwiają Canterowi uzyskanie długości nadwozia do 7,2 m, w zależności od tonażu. Ponadto jako Canter 3,5 t z rozstawem osi 3850 mm oferuje najdłuższą w swoim segmencie długość nadwozia wynoszącą 5,7 m.
    • SZEŚĆ ROZSTAWÓW OSI. Daje Canterowi dużą zmienność.
    ZMIENNY.
  • PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.

    • ZABUDOWY FABRYCZNE FUSO. Opcje dla Cantera z wywrotką i skrzynią ładunkową w różnych wersjach oferują szybko dostępne kompletne pakiety, dla których istnieje również 36-miesięczna gwarancja do 100.000 km, która obejmuje zabudowę.
    • WEDŁUG ŻYCZEŃ. Dzięki ścisłej współpracy FUSO ze wszystkimi głównymi producentami, Canter może być łączony z niemal każdą marką zabudowy.
    • IDEALNY POJAZD TRANSPORTOWY. Canter nadaje się oczywiście również do montażu dźwigów załadunkowych.
    • ABSOLUTNA ELASTYCZNOŚĆ ZABUDOWY. Canter oferuje to dzięki opcjonalnym, fabrycznym przystawkom odbioru mocy i interfejsowi 24 V.
    • GOTOWY DO UŻYCIA PRZEZ CAŁY ROK. Canter jest elastycznym pojazdem bazowym o wysokim stopniu przyjazności dla zabudowy wymiennej, elementów dodatkowych poprzez płytę komunalną lub konfiguracji jako hakowiec.
    PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.
  • WYDAJNY.

    • POTĘŻNE 3-LITROWE SILNIKI. Dostępne są trzy różne klasy mocy dla Cantera, w zależności od tonażu. Wszystkie silniki spełniają normę EURO VI (poziom E) i są niezwykle ekonomiczne.
    • FUNKCJA START-STOP. Wygodna, oszczędzająca paliwo i standardowo montowana we wszystkich silnikach Canter.
    WYDAJNY.
  • KOMFORTOWY.

    • NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE. W Canterze 3,5 t wysoki komfort zawieszenia zapewnia bezpieczną i dynamiczną jazdę.
    • NISKA KRAWĘDŹ ZAŁADUNKU. Załadunek i rozładunek Cantera jest bardzo łatwy.
    • DOBRZE PRZEMYŚLANE MOŻLIWOŚCI PRZECHOWYWANIA. W Canterze można przechowywać rękawice robocze, kaski i inne przedmioty w zasięgu ręki.
    • MNIEJSZY HAŁAS. Nowa, izolowana akustycznie kabina Cantera zapewnia jedno z najcichszych wnętrz w swojej klasie.
    • PRZYJEMNA TEMPERATURA WE WNĘTRZU. Canter oferuje to o każdej porze roku dzięki możliwości wyboru klimatyzacji automatycznej lub manualnej. Dla kabiny załogowej przewidziano oddzielnie sterowaną dodatkową wentylację.
    KOMFORTOWY.
  • BEZPIECZNY.

    • FUNKCJA AUTOLIGHT. Canter standardowo automatycznie włącza światła drogowe za kierowcę.
    • 30% JAŚNIEJSZY. Nowe, dostępne w opcji, reflektory LED Cantera zapewniają jeszcze lepszą widoczność i większą widzialność, w porównaniu do konwencjonalnych reflektorów halogenowych.
    • OSTRZEŻENIE O PASACH BEZPIECZEŃSTWA. Canter wykrywa, czy pasy bezpieczeństwa są zapięte na wszystkich zajętych miejscach i emituje ostrzeżenia dźwiękowe, jeśli nie są.
    BEZPIECZNY.
  • ŁATWY W SERWISOWANIU.

    • ZBIORNIK ADBLUE. Teraz jeszcze większy w Canterze i bardzo łatwy i szybki do napełnienia na wszystkich stacjach benzynowych za pomocą pistoletu do tankowania.
    • IDEALNY DOSTĘP. Dzięki łatwo dostępnym punktom serwisowym Canter sprawia, że regularne przeglądy są bezproblemowe, a łatwo przechylana kabina ułatwia wykonywanie większych prac konserwacyjnych.
    ŁATWY W SERWISOWANIU.
  • TOP 5.

    • OGROMNA WSZECHSTRONNOŚĆ. Sprawia, że Canter jest bardzo interesującą koncepcją pojazdu dla gmin z ogólnego ekonomicznego punktu widzenia.
    • TRZY WARIANTY KABINY. W zależności od tonażu Canter dostępny jest z kabiną standardową, komfortową i komfortową podwójną i oferuje 3 lub do 7 pełnowartościowych miejsc. Dzięki temu w środku jest co najmniej tak samo przestronny, jak na zewnątrz jest kompaktowy.
    • KOMFORT KIEROWCY. Płynnie regulowana kierownica Cantera pozwala na indywidualne dopasowanie, a amortyzowany fotel Isringhausen, dostępny także z podłokietnikiem, regulacją wagi i podparciem lędźwiowym, sprawia, że nawet dłuższe podróże są komfortowe.
    • NOWOCZESNE SYSTEMY WSPOMAGANIA I BEZPIECZEŃSTWA. Canter przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa innych użytkowników dróg i wspiera swojego kierowcę takimi funkcjami jak asystent skręcania czy asystent utrzymania pasa ruchu.
    • 4X4 VARIANT. Dzięki podwójnym oponom i możliwości wyboru napędu na wszystkie koła, skrzyni redukcyjnej i blokady mechanizmu różnicowego, Canter łączy w sobie zwiększoną trakcję i oszczędność paliwa w zależności od potrzeb.
    TOP 5.
  • PRAKTYCZNY.

    • KOMPAKTOWE WYMIARY. Canter jest niezwykle zwrotny i ma wyraźną przewagę w ograniczonych obszarach ruchu. Przy zaledwie 10,2 m, Canter 3,5 t z komfortową pojedynczą kabiną ma również najmniejszy promień skrętu w swojej klasie!
    • WĄSKI WARIANT. Dzięki standardowej szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, Canter jest idealny do stosowania na wąskich ścieżkach lub drogach oraz w wąskich przejściach.
    • PROSTA KONCEPCJA OBSŁUGI. Wszystkie funkcje w kokpicie Cantera są zrozumiałe, nawet dla zmieniających się kierowców.
    • ŁATWOŚĆ MANEWROWANIA. Canter jest łatwy w manewrowaniu dzięki opcjonalnej dwusprzęgłowej skrzyni biegów DUONIC® 2.0 z funkcją pełzania.
    • BEZ NOSA. Jako pojazd z wysuniętą kabiną Canter zapewnia dobrą widoczność, a jego płaska przednia szyba i duże szyby boczne zapewniają bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach.
    PRAKTYCZNY.
  • WYTRZYMAŁY.

    • RAMA STALOWA NA CEOWNIKACH. Dzięki solidnej konstrukcji Canter może sprostać wszystkim wymaganiom komunalnym.
    • DUŻA NOŚNOŚĆ PODWOZIA. Canter 7,5 t oferuje nieco poniżej 5 t, a Canter 8,55 t około 6 t.
    • DO 3,5 T PRZYCZEPY. Canter może również holować ciężkie przyczepy.
    WYTRZYMAŁY.
  • ZMIENNY.

    • RÓŻNE DŁUGOŚCI RAM. Umożliwiają Canterowi uzyskanie długości nadwozia do 7,2 m, w zależności od tonażu. Ponadto jako Canter 3,5 t z rozstawem osi 3850 mm oferuje najdłuższą w swoim segmencie długość nadwozia wynoszącą 5,7 m.
    • SZEŚĆ ROZSTAWÓW OSI. Daje Canterowi dużą zmienność.
    ZMIENNY.
  • PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.

    • ZABUDOWY FABRYCZNE FUSO. Opcje dla Cantera z wywrotką i skrzynią ładunkową w różnych wersjach oferują szybko dostępne kompletne pakiety, dla których istnieje również 36-miesięczna gwarancja do 100.000 km, która obejmuje zabudowę.
    • WEDŁUG ŻYCZEŃ. Dzięki ścisłej współpracy FUSO ze wszystkimi głównymi producentami, Canter może być łączony z niemal każdą marką zabudowy.
    • IDEALNY POJAZD TRANSPORTOWY. Canter nadaje się oczywiście również do montażu dźwigów załadunkowych.
    • ABSOLUTNA ELASTYCZNOŚĆ ZABUDOWY. Canter oferuje to dzięki opcjonalnym, fabrycznym przystawkom odbioru mocy i interfejsowi 24 V.
    • GOTOWY DO UŻYCIA PRZEZ CAŁY ROK. Canter jest elastycznym pojazdem bazowym o wysokim stopniu przyjazności dla zabudowy wymiennej, elementów dodatkowych poprzez płytę komunalną lub konfiguracji jako hakowiec.
    PRZYJAZNY DO WYKONYWANIA ZABUDOWY.
  • WYDAJNY.

    • POTĘŻNE 3-LITROWE SILNIKI. Dostępne są trzy różne klasy mocy dla Cantera, w zależności od tonażu. Wszystkie silniki spełniają normę EURO VI (poziom E) i są niezwykle ekonomiczne.
    • FUNKCJA START-STOP. Wygodna, oszczędzająca paliwo i standardowo montowana we wszystkich silnikach Canter.
    WYDAJNY.
  • KOMFORTOWY.

    • NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE. W Canterze 3,5 t wysoki komfort zawieszenia zapewnia bezpieczną i dynamiczną jazdę.
    • NISKA KRAWĘDŹ ZAŁADUNKU. Załadunek i rozładunek Cantera jest bardzo łatwy.
    • DOBRZE PRZEMYŚLANE MOŻLIWOŚCI PRZECHOWYWANIA. W Canterze można przechowywać rękawice robocze, kaski i inne przedmioty w zasięgu ręki.
    • MNIEJSZY HAŁAS. Nowa, izolowana akustycznie kabina Cantera zapewnia jedno z najcichszych wnętrz w swojej klasie.
    • PRZYJEMNA TEMPERATURA WE WNĘTRZU. Canter oferuje to o każdej porze roku dzięki możliwości wyboru klimatyzacji automatycznej lub manualnej. Dla kabiny załogowej przewidziano oddzielnie sterowaną dodatkową wentylację.
    KOMFORTOWY.
  • BEZPIECZNY.

    • FUNKCJA AUTOLIGHT. Canter standardowo automatycznie włącza światła drogowe za kierowcę.
    • 30% JAŚNIEJSZY. Nowe, dostępne w opcji, reflektory LED Cantera zapewniają jeszcze lepszą widoczność i większą widzialność, w porównaniu do konwencjonalnych reflektorów halogenowych.
    • OSTRZEŻENIE O PASACH BEZPIECZEŃSTWA. Canter wykrywa, czy pasy bezpieczeństwa są zapięte na wszystkich zajętych miejscach i emituje ostrzeżenia dźwiękowe, jeśli nie są.
    BEZPIECZNY.
  • ŁATWY W SERWISOWANIU.

    • ZBIORNIK ADBLUE. Teraz jeszcze większy w Canterze i bardzo łatwy i szybki do napełnienia na wszystkich stacjach benzynowych za pomocą pistoletu do tankowania.
    • IDEALNY DOSTĘP. Dzięki łatwo dostępnym punktom serwisowym Canter sprawia, że regularne przeglądy są bezproblemowe, a łatwo przechylana kabina ułatwia wykonywanie większych prac konserwacyjnych.
    ŁATWY W SERWISOWANIU.

SOLIDNE PODSTAWY.
PRZYJAZNY DLA ZABUDOWY CANTER.

Jako zmienne podwozie z sześcioma różnymi rozstawami osi, FUSO Canter jest idealną bazą dla niemal każdego nadwozia. Jego solidna rama wykonana ze stali oferuje szczególnie wysoką nośność dzięki konstrukcji z ceowników. Szczegółowy układ otworów w ramie sprawia, że jest ona niezwykle przyjazna dla wykonywania zabudowy, a FUSO ściśle współpracuje ze wszystkimi popularnymi producentami zabudowy. Ponadto zabudowy fabryczne Canter do skrzyń i wywrotek oferują szczególnie szybką dostępność.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy wszystkich usług związanych z Canterem.

WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY.
INFORMACJE O PRODUKCIE CANTER.

BROSZURA BRANŻOWA USŁUGI KOMUNALNE

BROSZURA BRANŻOWA BUDOWNICTWO

BROSZURA BRANŻOWA OGRODNICTWO I ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU

BROSZURA PRZEMYSŁOWA TRANSPORT DYSTRYBUCYJNY

0 - 0 z 0 Pliki

PIĘKNE WIDOKI.
CANTER W ILUSTRACJACH.

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.