WRAŻENIA Z JAZDY I TECHNOLOGIA W FUSO CANTER SĄ BARDZO DOBRE
Mówiąc o tym, Lars Schellheimer często słyszy od swoich pracowników, że FUSO Canter jest prawie tak przyjemny w prowadzeniu jak samochód osobowy, nawet 7,5-tonowa ciężarówka. Opcjonalna automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 o sześciu przełożeniach sprawia, że jazda jest jeszcze przyjemniejsza i łatwiejsza. Do tego dochodzi wydajny i przyjazny dla środowiska silnik, dzięki któremu Canter zawsze sprawnie przejeżdża z jednego placu budowy na drugi. W zależności od tonażu do wyboru jest 130 KM, 150 KM lub 175 KM. Zamknięty i bezobsługowy filtr cząstek stałych uzupełnia wszystkie warianty silnika. Automatyczna regeneracja filtra cząstek stałych działa niezawodnie, co kierowcy Cantera w Schellheimer mogą potwierdzić z własnego doświadczenia.
7,5-tonowe ciężarówki we flocie Schellheimer mają szeroką na dwa metry kabinę Comfort. Użytkownicy, którzy chcą, aby wymiary były jeszcze bardziej kompaktowe, mogą skonfigurować swojego Cantera w wariantach 3,5t i 6t z wąską, zaledwie 1,7-metrową, pojedynczą kabiną. Jeśli te dwie opcje nie są odpowiednie, bo lepiej jest przewozić materiał i załogę naraz, to Canter z 3,5t lub 7,5t jako Comfort z podwójną kabiną z odpowiednio sześcioma lub siedmioma miejscami siedzącymi z pewnością będzie odpowiedni.
FUSO Canter można dopasować nie tylko na szerokość, ale także na długość. Sześć rozstawów osi, w zależności od tonażu, od 2.500 mm do 4.750 mm oferuje wiele możliwych kombinacji. Pasujące nadwozia platform i wywrotek, klasyka w dziedzinie ogrodnictwa i kształtowania krajobrazu, są dostępne bezpośrednio z fabryki. Na liście opcji Cantera znajduje się również interfejs 24 V oraz przystawki do podłączenia pomp hydraulicznych lub sprężarek. Możliwe są dalsze indywidualne dostosowania, na przykład osłona przeciwsłoneczna lub praktyczna skrzynka na sprzęt i narzędzia.