Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • PRZYJAZNOŚĆ CANTERA DLA ZABUDOWY.
    GOTOWY DO (PRAWIE) KAŻDEJ ROLI NOŚNEJ.

    Możliwości zabudowy, nadwozia fabryczne, portal dla producentów zabudowy

logo

SOLIDNA PODSTAWA.
MOŻLIWOŚCI ZABUDOWY CANTER.

FUSO współpracuje obecnie z ponad 300 renomowanymi producentami nadwozi w całej Europie. Dzięki swojej różnorodności z pięcioma tonażami i sześcioma różnymi rozstawami osi, Canter nadaje się do prawie każdej zabudowy i może spełnić wymagania prawie każdego zastosowania i zadania transportowego. Od prostej skrzyni ładunkowej po skomplikowany pojazd specjalny.

Solidna stalowa rama podwozia została wykonana z ceowników, jak w ciężkich samochodach ciężarowych, dzięki czemu oferuje szczególnie wysoką nośność. Dodatkowo rama charakteryzuje się szczegółowym rozplanowaniem otworów, co jest na ogół bardzo wygodne dla producentów zabudowy. Fabrycznie montowane przystawki odbioru mocy dla pomp hydraulicznych lub sprężarek oraz opcjonalny interfejs 24 V dopełniają przyjazną dla nadwozia konstrukcję Cantera.

Z kolei klienci korzystają z nieskomplikowanej obsługi dzięki opcji rozliczania, którą FUSO oferuje dla swoich zabudów fabrycznych. Ten model rozliczeń za zabudowane kompletne pojazdy jest możliwy również poprzez wybranych partnerów zabudowy, jak również w połączeniu z niektórymi wstępnie skonfigurowanymi pojazdami, które klient może nabyć w całości w FUSO.

Wyjątkowa przyjazność Cantera dla zabudowy dotyczy oczywiście również całkowicie elektrycznego eCantera, alternatywnego rozwiązania dla lokalnie bezemisyjnego transportu.

CANTER.
ZE SKRZYNIĄ ŁADUNKOWĄ.

Canter i eCanter z płaską podłogą stanowią funkcjonalną podstawę, jeśli chodzi o zadania transportowe w sektorze drobnicy. Dzięki dodatkom takim jak barierki, składane burty, ramy na plandeki czy rampy wjazdowe, zabudowę skrzyni ładunkowej można przekształcić w uniwersalny pojazd. Dodatkowe połączenie z dźwigiem załadunkowym, do którego Canter jest oczywiście również przystosowany, umożliwia niezależny załadunek i rozładunek. Canter ze skrzynią ładunkową w różnych wersjach dostępny jest również jako zabudowa fabryczna FUSO.

CANTER.
JAKO WYWROTKA.

Dzięki zabudowie wywrotki Canter i eCanter nadają się szczególnie do transportu towarów sypkich i innych ładunków sypkich. Funkcja trójstronnej wywrotki pozwala na łatwy rozładunek lub wysypanie z lewej, prawej lub tylnej strony. Jeśli wymagany jest niezależny załadunek, można dodać dźwig załadunkowy z chwytakiem. Canter z wywrotką w różnych wersjach dostępny jest również jako zabudowa fabryczna FUSO..

CANTER.
JAKO BRAMOWIEC.

Canter i eCanter o kompaktowych wymiarach są idealne do użytku miejskiego w budownictwie i przy wywozie odpadów. Ich stalowa rama stanowi solidną podstawę dla hydraulicznego korpusu pomostu ładunkowego. Dzięki zabudowie typu bramowiec Canter jest wydajnym i elastycznym rozwiązaniem transportowym, ponieważ może poruszać się samodzielnie, a pojemniki po prostu pozostają tam, gdzie są potrzebne.

CANTER.
JAKO HAKOWIEC.

Podobnie jak bramowiec, ale jeszcze bardziej elastycznie, Canter i eCanter mogą być używane jako hakowce do transportu kontenerów i wszystkich innych nadwozi wymiennych. Canter może być wyposażony w różne pojemniki, które są szybko i łatwo wciągane na podwozie i zabezpieczane za pomocą hydraulicznego haka. Dzięki temu nadaje się nie tylko do przemysłu budowlanego i utylizacji odpadów, ale jest również idealny do wielu zadań związanych z transportem miejskim w gminach lub dla straży pożarnej i służb ratunkowych.

CANTER.
Z ZABUDOWĄ TYPU FURGON.

Dzięki zabudowie typu furgon Canter i eCanter stanowią rozwiązanie transportowe dla transportu dystrybucyjnego w mieście i na obszarach miejskich. Zawsze kompaktowy i zwrotny, a dzięki różnym tonażom i rozstawom osi spełniający jednocześnie wszystkie wymagania. Jako Canter 3,5 T oferuje najdłuższą długość nadwozia w swoim segmencie, a wersje o największej pojemności pozwalają na uzyskanie maksymalnej długości nadwozia 7.210 mm przy rozstawie osi 4.750 mm – co oznacza nawet 15 pełnych miejsc parkingowych dla palet.

Dla urządzeń takich jak podnośniki czy agregaty chłodnicze na życzenie są przygotowane interfejsy, a wszystkie inne zabudowy na tej podstawie, jak np. furgony na napoje, również mogą być realizowane na Canterze.

eCanter to lokalnie bezemisyjna alternatywa, która została wyraźnie przetestowana i sprawdzona w miejskim transporcie dystrybucyjnym.

CANTER.
JAKO POJAZD KOMUNALNY.

Wyposażony w płaską skrzynię ładunkową lub jako wywrotka, Canter realizuje już wiele zadań transportowych w gminach. Jednak zabudowa jako hakowiec sprawia, że jest on szczególnie uniwersalny w użyciu.

We wszystkich wariantach Canter oferuje również możliwość dołączenia przednich przystawek. Można go na przykład wyposażyć jako pług śnieżny do obsługi zimowej za pośrednictwem płyty komunalnej.

Z dużymi masami przyczepy, w wersji z podwójną kabiną lub jako Canter 4×4 z dołączanym napędem na wszystkie koła, ma w zasadzie wszystko, co jest potrzebne do specjalistycznych i wymagających zastosowań komunalnych.

CANTER.
JAKO PROFESJONALISTA W DZIEDZINIE UTYLIZACJI.

Do czyszczenia i usuwania odpadów w miejscach o ograniczonym ruchu, na przykład na starówce, w strefach dla pieszych lub w parkach, wymagany jest wyjątkowo kompaktowy, a jednocześnie mocny pojazd z opcjami do napędu zabudów specjalnych. Canter może być łatwo skonfigurowany jako zamiatarka, śmieciarka lub pojazd odsysająco-spłukujący i jest pojazdem referencyjnym w klasie kompaktowej dla różnych znanych producentów zabudów.

CANTER.
W STRAŻY POŻARNEJ.

W nagłych wypadkach liczy się każdy centymetr, dlatego Canter jako szczególnie kompaktowe podwozie jest predestynowany do zabudowy pojazdów specjalnych dla straży pożarnej. Zwłaszcza w wariancie 4×4 z dołączanym napędem na wszystkie koła oferuje wszystko, co potrafi ciężka ciężarówka – a przy tym jest lekki, zwinny i zwrotny. Canter spełnia wszystkie standardowe wymagania stawiane samochodom pożarniczym, a wyspecjalizowani producenci zabudów pojazdów specjalnych mogą z łatwością zbudować na nim w pełni wyposażone pojazdy ratowniczo-gaśnicze, dostosowane do udzielania pomocy i ratowania w wąskich uliczkach i zaułkach.

CANTER.
JAKO PODNOŚNIK KOSZOWY.

Trzeba wejść wysoko, ale nie ma miejsca – codzienny problem przy stosowaniu podnośnika koszowego w mieście. Canter jest dobrym rozwiązaniem również w tym przypadku, ponieważ dzięki krótkiemu rozstawowi osi i wąskiemu wariantowi kabiny oferuje najbardziej kompaktową podstawę do montażu podnośnika koszowego. Wymiary Cantera pozwalają również na umieszczenie podpór w obrysie pojazdu. W przypadku Cantera 3,5 T, kierowca nie potrzebuje również prawa jazdy na samochody ciężarowe.

CANTER.
NA LOTNISKU.

Kompaktowe wymiary są często wymagane również w przypadku różnorodnych zadań transportowych na lotnisku, aby zaparkować szczególnie blisko lub nawet pod samolotem. Canter jest więc idealny jako nośnik schodów pasażerskich, pojazd odsysająco-spłukujący do ścieków pokładowych, cysterna do wody słodkiej, dozownik i wiele innych.

CANTER.
JAKO HOLOWNIK.

Dzięki zabudowie skrzyniowej, rampom wjazdowym i wciągarce, ale także dzięki specjalnej zabudowie zawierającej wysięgnik do podnoszenia, Canter może być używany jako kompaktowy i zwrotny pojazd holowniczy.

W RAMACH GWARANCJI.
ZABUDOWY FABRYCZNE CANTER.

Zaprojektowane dokładnie dla Cantera i eCantera i budowane bezpośrednio w fabryce FUSO w Tramagal w Portugalii, zabudowy fabryczne Canter są najlepszą ofertą dla klientów, którzy chcą zamówić swojego Cantera gotowego do jazdy z jednego źródła.

Od 2016 roku FUSO oferuje swoje fabryczne rozwiązania nadwoziowe Canter z zabudową skrzyniową i Canter z wywrotką w różnych wariantach we współpracy z renomowanym i niezawodnym partnerem europejskim. Eksperci od nadwozi w FUSO przywiązują dużą wagę do ciągłego sprawdzania standardów jakości i towarzyszą procesowi rozwoju nadwozi na bieżąco. To samo dotyczy różnych opcji wyposażenia, które również są dostępne jako fabryczne. Należą do nich skrzynki narzędziowe, uchwyty na sprzęt oraz różne funkcjonalne osłony, które chronią części pojazdu przed zużyciem, zabrudzeniem, odkształceniem lub uszkodzeniem.

Jakość fabrycznych zabudów Canter może być zagwarantowana przez ekspertów od nadwozi w FUSO. Dlatego też są one objęte gwarancją pojazdu.

ZALETY ZABUDOWY FABRYCZNEJ CANTER W SKRÓCIE:

  • Dostępna jest szeroka gama zabudów skrzyniowych i wywrotek.
  • Klienci otrzymują kompletną koncepcję pojazdu opracowaną i przetestowaną przez FUSO w celu zapewnienia maksymalnej jakości.
  • 36-miesięczna gwarancja z jednego źródła na podwozie, układ napędowy i podzespoły fabryczne do 100.000 km obejmuje również nadwozie.
  • Części zamienne są dostępne u autoryzowanego partnera FUSO.
  • Skrócony czas wyposażania całego pojazdu.
  • Dostępne są opcjonalne dodatki.

STAŁY DIALOG.
PORTAL DLA PRODUCENTÓW ZABUDÓW FUSO.

Najlepsza obsługa klienta jest dla FUSO najwyższym priorytetem – dlatego też FUSO oferuje bezpośredni punkt kontaktowy dla producentów zabudów w postaci portalu dla producentów zabudów. Ponieważ uważają firmę FUSO za cennego klienta i partnera.

W ramach portalu dla producentów zabudów FUSO udostępnia wszystkie informacje i dane, których potrzebuje producent zabudów podczas planowania dla swojego klienta na i z podwoziem Canter lub eCanter. Portal zawiera m.in. rysunki techniczne, schematy elektryczne, specyfikacje i wytyczne, dopuszczalne adaptacje i przykłady. Wszystkie informacje są dostępne do wglądu i pobrania.

Ponadto producenci mogą kontaktować się z ekspertami ds. produktów i zabudów FUSO bezpośrednio przez portal – i zawsze otrzymują szybką odpowiedź.