DC do 104 kW
Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
Next Generation eCanter 7,49 t to najlepszy wybór jako w pełni elektrycznie napędzany lekki samochód ciężarowy do (prawie) każdej pracy. Jego lokalna bezemisyjność w połączeniu z przekonującymi danymi kluczowymi sprawiają, że jest to idealny pojazd do niemal wszystkich zastosowań logistycznych.
Z pakietem akumulatorów w rozmiarze L oferuje zasięg do 200 km */** i tym samym jest spokojnie w stanie sprostać
średniemu dziennemu profilowi operacyjnemu typowej 7,5-tonowej ciężarówki na ostatniej mili. Next Generation eCanter dzięki elektryfikacji nie stracił również nic w kwestii praktyczności. Absolutna zwrotność dzięki kompaktowym wymiarom w połączeniu z maksymalną pojemnością ładunkową charakteryzują go w takim samym stopniu jak wersję z silnikiem wysokoprężnym – przy długości nadwozia 7,2 m Next Generation eCanter dysponuje ponadto nawet 15 miejscami paletowymi.
FUSO oferuje go w czterech różnych rozstawach osi – 3.400 mm, 3.850 mm, 4.450 mm i 4.750 mm – i wyposaża w zestawy akumulatorów w wersji M (zasięg do 140 km) i L (zasięg do 200 km) – w zależności od wybranego rozstawu osi.
Przy rozstawie osi 4.450 mm i wyposażeniu w akumulator L, Next Generation eCanter ma maksymalną ładowność podwozia 3.740 kg. To tylko minimalnie mniej niż mogą zaoferować porównywalne 7,5-tonowe ciężarówki z silnikiem wysokoprężnym – ale za to lokalnie bez emisji CO2, cicho, bez oglądania się na zakazy jazdy związane z emisją spalin i w sposób zrównoważony.
4S15e | ||||
Kabina | Standard (1,7m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Opcje akumulatora | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82, 6 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks.11 kW | maks.11 kW | maks.11 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.695 | 1.690 | 1.670 | 1.190 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.600 / 4.500 | |||
Moc | 110 kW maks. (85 kW c.d.) | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,8 | 12 | 14 | 14 |
4C15e | |||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | ||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | ||||
Opcje akumulatora | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82,6 kWh) | |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks. 11 kW | maks. 11 kW | maks. 11 kW | maks. 22 kW | |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 104 kW | |
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 | |
Ładowność podwozia (kg) | 1.430 | 1.415 | 1.395 | 1.000 | |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 | |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.600 / 3.200 | ||||
Moc | 110 kW maks. (85 kW c.d.) | ||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,6 | 11,6 | 13,4 | 13,4 |
6S15e | ||||
Kabina | Standard (1,7m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Opcje akumulatora | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | S (41,3 kWh) | M (82, 6 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks.11 kW | maks.11 kW | maks.11 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 70 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.445 | 3.440 | 3.420 | 2.930 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.600 / 4.500 | |||
Moc | 110 kW maks. (85 kW c.d.) | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,8 | 12 | 14 | 14 |
7C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||||
Opcje akumulatora | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.450 | 4.450 | 4.750 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 4.210 | 4.185 | 4.170 | 3.650 | 4.110 | 3.660 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.728 | 6.718 | 6.718 | 7.213 | 7.213 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100 / 5.990 | |||||
Moc | 129 kW maks. (110 kW c.d.) | |||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
9C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||||
Opcje akumulatora | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) | M (82,6 kWh) | L (123,9 kWh) |
Wydajność ładowania AC - wolne ładowanie | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW | maks. 22 kW |
Wydajność ładowania DC - szybkie ładowanie | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW | maks. 104 kW |
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.450 | 4.450 | 4.750 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 5.155 | 5.100 | 5.075 | 4.645 | 5.015 | 4.615 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.728 | 6.718 | 6.718 | 7.213 | 7.213 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.400 / 5.990 | |||||
Moc | 129 kW maks. (110 kW c.d.) | |||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
FUSO wyposaża Cantera 8,55 t fabrycznie w komfortową pojedynczą kabinę.
Next Generation eCanter 7,49 t posiada wysoce wydajny elektryczny zespół napędowy EDM (Electric Drive Module), który składa się z e-silnika i e-osi.
FUSO wyposaża Next Generation eCanter 7,49 t w dwie różne opcje pakietów akumulatorów, M-Pack i L-Pack, w zależności od wybranego rozstawu osi.
Next Generation eCanter 7,49 t posiada różne funkcje, które pomagają zmaksymalizować zasięg.
Next Generation eCanter 7,49 t jest kompatybilny z technologią ładowania AC i DC oraz ze wszystkimi napięciami sieciowymi na wszystkich głównych rynkach.
FUSO oferuje swoim klientom holistyczną koncepcję eMobility dla Next Generation eCanter 7,49 t, która obejmuje kompleksowe doradztwo i wsparcie na życzenie.
Wyposażenie Next Generation eCanter 7,49 t obejmuje wszystkie specyficzne urządzenia ochronne dla pojazdów elektrycznych.
Wyposażenie Next Generation eCanter 7,49 t obejmuje różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.
Next Generation eCanter 7,49 t charakteryzuje się dużą łatwością zabudowy i nadaje się do prawie wszystkich wymagań logistycznych.
Wnętrze Next Generation eCanter 7,49 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.
Jako pojazd elektryczny, Next Generation eCanter 7,49 t posiada typowe cechy, dzięki którym jazda jest przyjemna, komfortowa i dynamiczna.
Jako dojrzały produkt seryjny, Next Generation eCanter 7,49 t wyróżnia się łatwością serwisowania. Dotyczy to zarówno elementów technicznych, jak i samej konserwacji.
** Dane dotyczące zasięgu oparte są na wynikach badań w ograniczonych warunkach testowych. Zużycie energii elektrycznej (EE) może się zmieniać w zależności od warunków zewnętrznych, takich jak obciążenie, styl jazdy, pogoda, wiek akumulatora i opcje pojazdu. Dlatego zasięg jest szacunkowy i zależy od indywidualnego użytkowania pojazdu i tych czynników zewnętrznych. Rzeczywisty zakres może być mniejszy lub większy od podanej wartości.
** Wartości zostały określone w następujących warunkach: Stan naładowania 50% ładowności, nadwozie jako zabudowa typu furgon, temperatura otoczenia 20°C i średni wiek akumulatora.
*** Czas ładowania zależy od różnych czynników, takich jak pojemność ładowania pojazdu, pojemność ładowania stacji ładowania, stan naładowania (SoC) akumulatora, a także temperatura otoczenia i akumulatora. Wartości te oparte są na wewnętrznie ustalonych wartościach empirycznych w optymalnych warunkach temperatury otoczenia 20°C.
FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo,
sprzedaż, konserwację i naprawy wszystkich usług związanych z Canterem.