Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.

  • CANTER 3,5 T.
    GOTOWY NA MIASTO.

    Właściwości, dane techniczne, szczegóły wyposażenia

logo
RAMA Z CEOWNIKÓW.
ze stali o grubości 4 mm,
szczególnie nośna
PROMIEŃ SKRĘTU 10,2 M
Łatwe manewrowanie,
niepokonany w swojej klasie.
3 WARIANTY KABINY.
Standard, Komfort, Komfort z podwójną kabiną
i do 6 miejsc

PRAWDZIWA WIELKOŚĆ. CANTER 3,5 T.

3S13 / 3C13 / 3S15 / 3C15 (D)

FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Kompaktowe wymiary i konstrukcja z wysuniętą kabiną bez nosa sprawiają, że jest on niezwykle zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

Przy najmniejszym promieniu skrętu w klasie 3,5 tony – 10,2 m przy rozstawie osi 2500 mm – i dzięki doskonałej widoczności we wszystkich kierunkach, kierowcy Cantera mogą dojechać dalej tam, gdzie musieliby cofać inną ciężarówką. Wszystko to przy zwiększonym komforcie jazdy dzięki standardowemu niezależnemu zawieszeniu na przedniej osi.

Mówiąc dalszej jeździe: Przy długości do 5,7 m – przy rozstawie osi 3.850 mm – Canter 3,5 t jest również liderem w swoim segmencie pod względem maksymalnej długości zabudowy.

Charakterystyczna stalowa rama – o szerokości ramy 700 mm lub 750 mm, w zależności od wybranego wariantu kabiny – nadaje podwoziu Canter niezwykłą solidność i nośność. Do tego dochodzą ponadprzeciętne maksymalne naciski na oś – 1.950 kg na osi przedniej i 2.500 kg na osi tylnej – oraz dopuszczalna masa przyczepy do 3,5 tony. Canter 3,5 t to prawdziwa lekka ciężarówka, wszystko inne to tylko van.

DANE TECHNICZNE.
CANTER 3,5 T W LICZBACH.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Ładowność podwozia (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Pojedyncza / 3 Podwójna / 6
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Ładowność podwozia (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Obciążenia osi (przód/tył) 1.950/2.500 1.950/2.500
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 2.500 2.800 3.400
Ładowność podwozia (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksymalna długość zabudowy 3.500 3.995 4.985
Obciążenia osi (przód/tył) 2.300/4.360
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Ładowność podwozia (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksymalna długość zabudowy 5.005 5.750 4.005 4.750
Obciążenia osi (przód/tył) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Przekładnia 5-biegowa manualna skrzynia biegów
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kąt nachylenia (przód/tył) 35°/25°
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3 Podwójna / 7 Pojedyncza / 3 Podwójna / 7
Rozstaw osi (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Ładowność podwozia (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksymalna długość zabudowy 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Przekładnia 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów **dostępne tylko z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Typ kabiny/miejsca Pojedyncza / 3
Rozstaw osi (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Ładowność podwozia (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksymalna długość zabudowy 4.985 5.725 6.470 7.210
Obciążenia osi (przód/tył) 3.100/5.800
Przekładnia 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC
Maksymalna moc/moment obrotowy 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) 13,8 15,2 16,6 18

WARTOŚCI WEWNĘTRZNE.
CANTER 3,5 T W LICZBACH.

KABINY.
WĄSKIE, SZEROKIE I PODWÓJNE.

W przypadku Cantera 3,5 t trzy warianty kabiny umożliwiają konfigurację dostosowaną do indywidualnych potrzeb.

  • Wąska wersja standardowej pojedynczej kabiny, o szerokości 1.695 mm, łączy szczególnie kompaktowe wymiary zewnętrzne ze stosunkowo przestronnym wnętrzem i trzema pełnowymiarowymi fotelami.
  • Przy szerokości 1.995 mm każdy, dwa pozostałe warianty, Komfort z kabiną pojedynczą i Komfort z kabiną podwójną, oferują odpowiednio trzy lub do sześciu miejsc.

SILNIKI.
MOCNE I WYDAJNE.

Dla Cantera 3,5 t dostępne są dwa ekonomiczne silniki 3-litrowe o mocy 95 kW (130 KM) i 110 kW (150 KM).

  • Jego turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny zapewnia optymalną reakcję i niezmiennie wysoki moment obrotowy nawet przy niskich obrotach silnika.
  • Wyposażone są standardowo w najnowocześniejszą technologię common-rail i funkcję start-stop.
  • Zamknięty, automatycznie regenerujący się filtr cząstek stałych w połączeniu z selektywną redukcją katalityczną (SCR) oczyszcza spaliny.
  • Silniki spełniają normę EURO VI (poziom E).

PRZEKŁADNIA.
MANUALNA I AUTOMATYCZNA.

Oprócz konwencjonalnej 5-biegowej skrzyni manualnej, FUSO oferuje dla Cantera 3,5 t dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0.

  • Zautomatyzowana, 6-biegowa skrzynia biegów zapewnia komfortową zmianę biegów bez przerywania siły pociągowej i przy minimalnym zużyciu.
  • Dodatkowe funkcje obejmują praktyczną funkcję bezpiecznego parkowania, oszczędzający paliwo zintegrowany tryb Eco oraz inne inteligentne rozwiązania, takie jak funkcja pełzania ułatwiająca manewrowanie czy asystent ruszania na wzniesieniu zapewniający bezproblemowe ruszanie pod górę.

BEZPIECZEŃSTWO.
OCHRONA I WSPARCIE.

Canter 3,5 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.

  • ESP, ABS i poduszka powietrzna kierowcy to oczywiście standard.
  • Inne systemy, takie jak LDWS (Lane Departure Warning System – asystent utrzymania pasa ruchu) i Sideguard Assist (asystent skrętu) są dostępne opcjonalnie.
  • Oprócz standardowych świateł do jazdy dziennej LED, dostępne są opcjonalne przednie reflektory w stylistyce LED.
  • Oprócz opcjonalnej przedniej poduszki powietrznej pasażera, przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa zwiększa bezpieczeństwo pasażerów.
  • Wzmocniona tylna osłona przeciwnajazdowa zapewnia jeszcze lepszą ochronę podczas kolizji z tyłu pojazdu.

ZABUDOWY FABRYCZNE.
SZYBKO DOSTĘPNE I SPRAWDZONE.

Dla Cantera 3,5 t FUSO oferuje zabudowy skrzyniowe i wywrotki w różnych wersjach bezpośrednio z fabryki.

  • Oferta zwiększa szybką dostępność kompletnego pojazdu.
  • Zabudowy fabryczne, opracowane i przetestowane przez FUSO, oznaczają maksymalną jakość jako kompletna koncepcja pojazdu.
  • 36-miesięczna gwarancja na fabryczne podwozie, zespół napędowy i podzespoły do 100.000 km obejmuje również nadwozie.
  • Liczne elementy dodatkowe, takie jak skrzynka narzędziowa, są dostępne jako opcja.

WNĘTRZE.
WYGODNE I PRAKTYCZNE.

Wnętrze Cantera 3,5 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.

  • Płynnie regulowana kierownica do indywidualnej regulacji jest standardem.
  • Dostępny jest również szczególnie wygodny ergonomiczny amortyzowany fotel kierowcy z Isringhausen.
  • Przemyślana koncepcja schowków wnosi przejrzystość i porządek oraz obejmuje sprytne rozwiązania, takie jak półka na tylnej części składanego fotela środkowego.
  • Elektrycznie podnoszone okna zwiększają łatwość użytkowania.

WIĘCEJ.
W SERII I OPCJONALNIE.

Portfolio Cantera 3,5 t zachwyca wieloma innymi praktycznymi elementami wyposażenia.

  • Standardowa funkcja Autolight steruje światłami drogowymi w zależności od warunków oświetleniowych.
  • Retarder chroni części zużywające się, takie jak klocki i tarcze oraz odciąża układ hamulcowy podczas długich zjazdów.
  • Opcjonalny interfejs 24 V i fabrycznie montowane przystawki odbioru mocy uzupełniają łatwość zabudowy.
  • Dostępny jest wybór klimatyzacji automatycznej lub manualnej.
  • Ta ostatnia jest dostępna również dla podwójnej kabiny z oddzielnie sterowaną dodatkową wentylacją dla tylnej kanapy.

WSZYSTKIE MODELE CANTER W SKRÓCIE

  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.
  • PRAWDZIWA WIELKOŚĆ.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Dzięki kompaktowym wymiarom i wysuniętej kabinie bez nosa jest niezwykle zwrotny, zwrotny i łatwy w manewrowaniu.

    CANTER 3,5 T.
  • SMUKŁA FIGURA.
    CANTER 6 T.

    Dzięki szerokości kabiny wynoszącej zaledwie 1,7 m, FUSO Canter 6 t jest absolutnym specjalistą w zakresie wysokich wymagań dotyczących ładowności przy najmniejszych wymiarach zewnętrznych. Prawdziwy wyjątek w swoim segmencie. Nawet najbardziej wymagające zadania transportowe, które łączą ciężkie ładunki z wąskimi podjazdami, nie robią wrażenia na wytrzymałej i zwrotnej lekkiej ciężarówce.

    CANTER 6 T.
  • WIĘCEJ MOCY.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony. Z wybieralnym napędem na wszystkie koła, wybieralną skrzynią redukcyjną i samoblokującym się mechanizmem różnicowym może zaoferować wszystko, co jest potrzebne przy wyższych wymaganiach trakcyjnych.

    CANTER 4X4.
  • WIERNY TOWARZYSZ.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t jest po prostu najlepszym wyborem do (prawie) każdego zadania, ponieważ jego przekonujące dane kluczowe czynią go idealnym pojazdem do prawie wszystkich zastosowań logistycznych. Prawie 5 ton ładowności podwozia, wszystkie 6 dostępnych rozstawów osi do wyboru oraz idealna koncepcja wnętrza z doskonałą szerokością dostępu do wnętrza stanowią o absolutnej praktyczności.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNE PODEJŚCIE.
    CANTER 8,55 T.

    FUSO Canter 8,55 t oferuje znakomity bilans ładowności dzięki prawie 6 t ładowności podwozia i dopuszczalnej masie całkowitej do 12,05 t. Seryjna dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC® 2.0 zapewnia komfortową jazdę i płynną zmianę biegów bez utraty siły pociągowej.

    CANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER.

    W ciągu dwunastu lat ciągłych prac rozwojowych FUSO urzeczywistniło swoją przyszłą wizję bezemisyjnej jazdy. Technicznie w pełni funkcjonalny i gotowy do jazdy prototyp Canter E-Cell z 2010 roku był dopiero początkiem. Prezentacja pierwszego eCantera miała miejsce w 2016 roku. Jako pierwsza w pełni elektryczna ciężarówka w historii, w 2017 r. trafiła do produkcji w małych seriach i jest używana przez różnych klientów flotowych od 2018 r.

    eCANTER.

ADRES PIERWSZY.
SIEĆ DEALERÓW I WARSZTATÓW CANTER.

FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.

PDFs & Guidebooks

KARTY TECHNICZNE CANTER 3,5 TONY

0 - 0 z 0 Pliki

DODATKOWE INFORMACJE. WIĘCEJ OD CANTER.