szczególnie nośna
niepokonany w swojej klasie.
i do 6 miejsc
Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
FUSO Canter 3,5 t jest idealnie przystosowany do pracy w mieście i w środowisku miejskim. Kompaktowe wymiary i konstrukcja z wysuniętą kabiną bez nosa sprawiają, że jest on niezwykle zwrotny i łatwy w manewrowaniu.
Przy najmniejszym promieniu skrętu w klasie 3,5 tony – 10,2 m przy rozstawie osi 2500 mm – i dzięki doskonałej widoczności we wszystkich kierunkach, kierowcy Cantera mogą dojechać dalej tam, gdzie musieliby cofać inną ciężarówką. Wszystko to przy zwiększonym komforcie jazdy dzięki standardowemu niezależnemu zawieszeniu na przedniej osi.
Mówiąc dalszej jeździe: Przy długości do 5,7 m – przy rozstawie osi 3.850 mm – Canter 3,5 t jest również liderem w swoim segmencie pod względem maksymalnej długości zabudowy.
Charakterystyczna stalowa rama – o szerokości ramy 700 mm lub 750 mm, w zależności od wybranego wariantu kabiny – nadaje podwoziu Canter niezwykłą solidność i nośność. Do tego dochodzą ponadprzeciętne maksymalne naciski na oś – 1.950 kg na osi przedniej i 2.500 kg na osi tylnej – oraz dopuszczalna masa przyczepy do 3,5 tony. Canter 3,5 t to prawdziwa lekka ciężarówka, wszystko inne to tylko van.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0m) | Comfort (2,0m) | |||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 6 | ||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standard (1,7 m) | ||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | ||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.300/4.360 | ||
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | ||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||
Rozstaw osi (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maksymalna długość zabudowy | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kąt nachylenia (przód/tył) | 35°/25° | |||
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Ładowność podwozia (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | ||||||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów | **dostępne tylko z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | |||
Przekładnia | 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
W przypadku Cantera 3,5 t trzy warianty kabiny umożliwiają konfigurację dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
Dla Cantera 3,5 t dostępne są dwa ekonomiczne silniki 3-litrowe o mocy 95 kW (130 KM) i 110 kW (150 KM).
Oprócz konwencjonalnej 5-biegowej skrzyni manualnej, FUSO oferuje dla Cantera 3,5 t dwusprzęgłową skrzynię biegów DUONIC® 2.0.
Canter 3,5 t jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.
Dla Cantera 3,5 t FUSO oferuje zabudowy skrzyniowe i wywrotki w różnych wersjach bezpośrednio z fabryki.
Wnętrze Cantera 3,5 t łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.
Portfolio Cantera 3,5 t zachwyca wieloma innymi praktycznymi elementami wyposażenia.
FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.