Przepraszamy. Niczego nie znaleźliśmy.
FUSO Canter 6,5 t 4×4 to elastyczny i wydajny pojazd uniwersalny, który jest idealnie przystosowany do pracy w zmiennych warunkach i przez cały rok demonstruje swoje mocne strony.
Canter 6,5 t 4×4 ma wszystko, czego potrzeba, aby sprostać wyższym wymaganiom trakcyjnym podczas jazdy w bardziej wymagającym terenie: dołączany napęd na wszystkie koła zapewniający płynną jazdę, dołączana skrzynia redukcyjna zwiększająca siłę pociągową na kołach poprzez większy moment obrotowy przy niższych prędkościach oraz samoblokujący mechanizm różnicowy zapewniający bezpieczne dozowanie mocy na wszystkie koła.
W połączeniu z silnikiem o wysokim momencie obrotowym, dużym prześwitem – 210 mm pod osią przednią i 185 mm pod osią tylną – oraz dużymi kątami natarcia – 35 stopni z przodu i 25 stopni z tyłu – cechy te sprawiają, że Canter 6,5 t 4×4 ma ogromne możliwości wspinaczki.
Dzięki odpornej na skręcanie, stalowej ramie o grubości 6 mm – o szerokości ramy 750 mm – oraz dwóm rozstawom osi – 3.415 mm i 3.865 mm – i ładowności do 3.680 kg, podwozie to stanowi doskonałą bazę dla szerokiej gamy rozwiązań nadwoziowych. Możliwość wyboru między kabiną pojedynczą a podwójną typu komfort pozwala na jeszcze bardziej indywidualną konfigurację i jest kolejnym dowodem na elastyczność operacyjną.
Dzięki swojemu wyposażeniu oraz połączeniu zmienności i ładowności, Canter 6,5 t 4×4 jest liderem w swoim segmencie – nawet w bezpośrednim porównaniu ceny z wydajnością.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0m) | Comfort (2,0m) | |||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 6 | ||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standard (1,7 m) | ||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | ||
Rozstaw osi (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.300/4.360 | ||
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | ||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||
Rozstaw osi (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Ładowność podwozia (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maksymalna długość zabudowy | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Przekładnia | 5-biegowa manualna skrzynia biegów | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kąt nachylenia (przód/tył) | 35°/25° | |||
Prześwit pod osiami przód/tył [mm] | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | Pojedyncza / 3 | Podwójna / 7 | ||||||||
Rozstaw osi (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Ładowność podwozia (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maksymalna długość zabudowy | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Przekładnia | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | 5-biegowa skrzynia manualna, 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | ||||||||||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostępne tylko z manualną skrzynią biegów | **dostępne tylko z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Typ kabiny/miejsca | Pojedyncza / 3 | |||
Rozstaw osi (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Ładowność podwozia (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maksymalna długość zabudowy | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Obciążenia osi (przód/tył) | 3.100/5.800 | |||
Przekładnia | 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów DUONIC | |||
Maksymalna moc/moment obrotowy | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalny promień skrętu od ściany do ściany (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Dla Cantera 6,5 t 4×4 FUSO oferuje wybór pomiędzy dwoma wariantami kabiny typu komfort.
Canter 6,5 t 4×4 jest wyposażony dla zastosowań z napędem na cztery koła w idealnie zwymiarowany, mocny i posiadający wysoki moment obrotowy 3-litrowy silnik o mocy 129 kW (150 KM).
W Canterze 6,5 t 4×4 FUSO montuje 5-biegową manualną skrzynię biegów z opcjonalnie dołączanym napędem na wszystkie koła.
Canter 6,5 t 4×4 jest wyposażony w różne nowoczesne systemy wspomagania i bezpieczeństwa.
Dla Cantera 6,5 t 4×4 FUSO oferuje zabudowy jako 3-stronna wywrotka ze stalowymi burtami bezpośrednio z fabryki.
Wnętrze Cantera 6,5 t 4×4 łączy praktyczną funkcjonalność z ukierunkowaniem na kierowcę.
Lista wyposażenia Cantera 6,5 t 4×4 przekonuje wieloma innymi przydatnymi punktami.
FUSO Canter jest produktem firmy Daimler Truck AG i jest dostępny w 32 krajach europejskich.
W całej Europie ponad 800 punktów wsparcia sieci serwisowej Mercedes-Benz oferuje najwyższej jakości doradztwo, sprzedaż, konserwację i naprawy związane z Canterem.